Sida 5 av 5
Postat: 27 okt 2010, 18:18
av NoC
svart coupe 02a V6 automat????
Postat: 27 okt 2010, 20:01
av Frippe
Förstår inte att du ä så duktig NoC

Postat: 30 okt 2010, 14:10
av Frippe
Nu står det en sån där Hyundai te på gården
Bilder kommer
Re: Frippes santa -05
Postat: 16 mar 2013, 21:58
av Frippe
nu ska santan säljas

men blev en ny Hynda......
Nån som vill köpa?