Annons

46
Nu kommer förhoppnings viss sita uppdatering på bilen.

Jag lämnde bilen till sandviken blilakering på tisdag kväll,, tidigt på torsdag morronen ringer chefen där ifrån o talar om att bilen är klar. han förklarar väldigt bra vad dom har lagat på bilen, dom har fixat bakdörren, dom dahlbloms tyderligen måste ha klantat ig me, så jag kom inte in i dörren ens en gång på slutet då någon plastplutt hoppat av ifrån dörrhantaget.

Samnt at dom fixat framdörren.

När jag kommer ut o kollar på bilen så är allt skit fint.

Dom har tilloch me justerat gångjära samnt även hängt ner dörren så att den ej ska börja hänga igen.

Vilken jävla service jag fick där ute

Här har dahlbloms myket mycket o lära, men ordspråket om att lära gammla hundar o sitta funkar väll inte på dahlbloms :twisted: :twisted: Tack för allt stöd.
kör volvo v70 n 2,4t
Annons

47
Vilken tur att det fixat sig till slut.. :D
synd bara att du måste bråkat till dig ett bra resultat på bilen.. :twisted:
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

48
Vad hände svintoleffe? Har du anmält till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN)? Fick du betala något till firman i Sandviken?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

49
Nä utan jag åkte till sandvikens billackering, o frågade honom, vad han tyckte oså o han sa att det var inga problem o fixa, sen ringde farsan upp till folksam o pratade mehonom o han ringde till sandviken o pratade me dom. så dom fixade bakdörrenme som pajade i samma veva :D
ClasseClas skrev:Vad hände svintoleffe? Har du anmält till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN)? Fick du betala något till firman i Sandviken?
kör volvo v70 n 2,4t

51
Ja jag skulle aldrig lämna in bilen på dahlbloms. Tror frågan har varit in fyra gånger Me subarun han köpte. O han ska in igen för dom har problem o laga den. Suck. åk till Sandviken o serva bilen mycket mycket snälla folk där som verkligen tar hand om en. Mvh Leif
kör volvo v70 n 2,4t