Annons

Svinto =Santa 02 bilen såld

1
Mina planer för bilen är att det ska komma två blixtljus i fronten på bilen o ett i vindrutan fram.

två bak, plats ej luskat ut vart.


Sen sak bilen under sommaren in på motoroptimering, dom ska kunna lyckas kasnke o fixa ut 22 hk o 25 i nm, har dom sagt.

idag å fick jag hjälpa farsan o dra hem husvagnen me santan, o dom där22 hk, dom behvös bilen känndes lite klen me 1400 kilo efter lär jag säga..

men en del saker får vänta annars hade allt blivit denna månad, men nästan 6 back på skatten satte fint stopp lär jag säga.
Senast redigerad av svintoleffe den 23 dec 2011, 11:16, redigerad totalt 1 gånger.
kör volvo v70 n 2,4t
Annons

2
svintoleffe skrev:Mina planer för bilen är att det ska komma två blixtljus i fronten på bilen o ett i vindrutan fram.

två bak, plats ej luskat ut vart.


Sen sak bilen under sommaren in på motoroptimering, dom ska kunna lyckas kasnke o fixa ut 22 hk o 25 i nm, har dom sagt.

idag å fick jag hjälpa farsan o dra hem husvagnen me santan, o dom där22 hk, dom behvös bilen känndes lite klen me 1400 kilo efter lär jag säga..

men en del saker får vänta annars hade allt blivit denna månad, men nästan 6 back på skatten satte fint stopp lär jag säga.
Låter spännande! :) Du får se till att hålla oss uppdaterade med bilder osv! Vart ska du köpa blixtljusen och vad ska du använda för typ av blixtljus?
//Tobbe!
Glidarbilen; Santa Fe -01'a V6 Power! Missa inte min projekttråd! http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2300
Rallybilen (frugans); Volvo 940 -91'a
http://www.garaget.org/Webbis

4
jaha då har man haft lång tråkigt idag.

Jag vara bara tvungen o etsa hur pass bra 4x4 funkar på santan, första försöket kom nästan upp sen spann framhjulen så jag rullade ner o tog lite mer fart.
Då känndes det som att bakhjulen var me i leken ochså.

Ville inte testa så mycket då jag tyvär var själv.
Bild
Bild
när man står uppe på kullen då är ruskigt brant neråt kan jag meddela hehe.
kör volvo v70 n 2,4t

5
Kul bilder! Det är inte ofta man ser på bilder hur brant det är,
men här är det inte så svårt att bilda sig en uppfattning...! :shock: :wow:
Svårt att få ren bilen efteråt, eller...? :smoking:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

8
Ahh, vilket trevligt allaktivitetsområde!

Förutom dina spår tycker jag mig se spår från crosshoj, ATV och häst(!)
Skönt när alla kan samsas!



Swedefe
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting

9
jaap den där gropen samsas alla i, på vintern kör dom me skotrar där ochså,

Så det är bra då slipper man mycket buskörning på stan oså.
kör volvo v70 n 2,4t

11
svintoleffe skrev:...när jag orkar o inte är så förbannad.
:shock:
Hm... Här kan det vara läge att "skriva av sig" sin ilska i en tråd under "Funderingar och Svammel"...? :idea:
Det har flera gjort tidigare, och brukar vara nyttigt - under förutsättning att det är något du känner för att berätta, givetvis!
Man kan få både medhåll och nya infallsvinklar på det man är förb--d på? :idea:
( Högst privata saker kanske man inte vill skriva om förstås... :roll: Då är det också helt OK! )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

14
jaap den är riktigt söt, men var inte skönt o gräva ute när det var minus grader :D men den är riktigt händig, hade väll kasnke 3-4 centimeter ifrån huskroppen där jag grävad åt jobbet :)
kör volvo v70 n 2,4t

15
Hejsan är det någon här inne som har tappat sin trä koja så har jag den här åt er.

vad säger man stora saker kräver stor bil eller hur var det nu.

Bild
Efter som det är ett sånt gått gäng här bjuder jag på denna fina bild.

hoppas den uppskattas

Bild
kör volvo v70 n 2,4t