Annons
Välkommen till Hyundaiforum.se, ett oberoende forum för Hyundai i Sverige, här kan du diskutera allt om Hyundaibilar med andra likasinnade. Ha en trevlig vistelse!

at de enige manier waarop een

Här dryftar vi gemensamma frågor för samtliga ägare, t ex. generella frågor om garanti, försäkring, värdeminskning etc. samt frågor om modeller som inte har ett eget delforum (notera att det även finns delforum för övriga modeller i respektive kategori nedanför).
Användarvisningsbild

Trådskapare
Labi1995
Mindre Miniormedlem

at de enige manier waarop een

15 apr 2019, 06:07

Ik kan mijn eigen ervaring dicht bij huis toevoegen ... een van mijn dochters, Kellyn, die 13 is, had er een. Ze houdt enorm van hardlopen en heeft haar hele leven op blote voeten of in verschillende Adidas ZX 750 Femme raceflats gerend die ik in de loop der jaren nauwgezet zou controleren om zeker te stellen dat ze geen verhoogde hiel- of steunboog hadden. Er was geen manier, ik als haar moeder, met alles wat ik wist van mijn studies, zou haar ooit traditionele hardloopschoenen laten dragen. Nu ze groot genoeg is om OESH te dragen, dat is waar ze in traint en alleen flats draagt ??(track spikes - zonder de spikes) tijdens het racen. Op de post van Joe Maller. Zijn theorie en zijn leuke cartoonvideo over hoe deze fracturen zich voordoen, is niet zo ver Nike Air Max 95 Mens verwijderd van wat mijn onderzoek zou aangeven. Joe is van mening, en ik ben het ermee eens, dat deze breuken later in stand verschijnen, niet bij inslag zoals Giuliani et al. suggereert. Maar voordat ik inga in mijn analyse, moet ik eerst nagaan waarom ik geloof dat de meeste verwondingen, niet alleen deze, optreden wanneer de voet volledig geplant is tijdens de middentijden, niet tijdens de impact. Nike Air Max 98 Mens Van daaruit kan ik uitleggen waarom de tweede middenvoetsbeentje kwetsbaarder lijkt dan andere gebieden in hardlopers die in minimalistische schoenen lopen. Jarenlang had ik force plate-gegevens samengesteld met 3D motion-analyse-gegevens tijdens het lopen. Door deze gegevens te combineren en te evalueren in het licht van onze klinische informatie (alle problemen die naar onze algemene kliniek of onze specifieke runner's clinic kwamen), Nike Free Run 2.0 Mujer konden we eindelijk begrijpen hoe en waarom we de soorten repetitieve letsels krijgen die we doen. Opmerkelijk genoeg was dit nog nooit eerder gedaan. Je zou kunnen zeggen dat de 'a-ha'-gebeurtenis van al mijn beste onderzoek de gegevens van de force plate met de 3-D bewegingsgegevens samenvoegde - dit was de klassieke 1 + 1 = 3 doorbraak die elke onderzoeker hoopt te ontdekken. Als je ge?nteresseerd bent, kun je meer lezen over dit alles in mijn artikel De rest van het verhaal. Ik begon met het bestuderen van de krachten die samenhangen met artrose bij de knie. Maar wat ik heb gevonden, is van toepassing op bijna alle typische verwondingen die we zien. De piekkrachten die bijna alle kwetsbare delen van ons lichaam benadrukken, treden op als onze voet volledig is geplant (niet bij impact) en volledig geprononceerd is. De www.jamlikhalsavast.se specifieke krachten op het moment van de botsing zijn minuscuul en soms in de tegenovergestelde richting van waar verwondingen optreden. Meer kritisch zijn de krachten over vrijwel elk voor letsel vatbaar gebied het grootst op twee punten bij het lopen die goed na de botsing voorkomen - bij het belasten van het gewicht op de voet en bij het opheffen van de voet. Deze schadelijke krachten piekeren op één punt in hardlopen - in het midden, ruim na de piekbotskracht. Onze bevindingen zijn redelijk logisch als je erover nadenkt - we lopen het risico op verwondingen wanneer we ook ons ??volledige lichaamsgewicht moeten ondersteunen en overbrengen . Maar ze Nike Air Max Classic BW vliegen echt in het zicht van wat iedereen (inclusief de sportschoenenindustrie) altijd heeft gepropageerd - dat voetinslag de oorzaak is van de echt slechte dingen die botten en gewrichten, www.johanweststeijn.nl zoals stressfracturen en artrose, overkomen. Hierover wil ik zeggen dat de enige manier waarop een gedempte sportschoen je kan beschermen tegen blessures, is als je een auto-ongeluk hebt en ze toevallig om je hoofd geslagen hebt. Wat is het effect van een traditionele hardloopschoen op dit kritieke punt? moment waarop we ons lichaamsgewicht volledig ondersteunen en overbrengen en het risico lopen op bijna elke veelvoorkomende loopblessure, inclusief tweede middenvoetfractuur? De verhoogde schokdemping en boogsteun / bewegingscontrolefuncties die beide inherent zijn aan elke traditionele atletische schoen (en niet alleen bewegingscontroleschoenen), Adidas Ultra Boost Dam bevriezen in essentie de natuurlijke functie van de voet bij het bieden van conformiteit die de rest van het lichaam helpt beschermen. Ook maakt de demping, die op geen enkele fysiologisch zinvolle manier echt teruggaat, het gewoon Nike Air Max 90 Femme moeilijker om het lichaamsgewicht over te dragen, wat de piek gewrichtskoppelingen op dit kritieke moment verhoogt. Als je op blote voeten of in minimalistische schoenen loopt, is je voet zal worden bevrijd om naleving te bieden op dit kritieke moment. We hebben aangetoond dat de voetboog samendrukt en loslaat in perfecte harmonie met de opkomst en ondergang van de piekkracht van het lichaamsgewicht. Natuurlijk is die naleving goed - het beschermt je lichaam ten noorden van de voet van alle grote verwondingen in die tijd. Het oefent ook op een gezonde manier je fascia plantaris en voet intrinsieke Nike Air Max Classic BW Womens spieren uit. Goed Goed Goed! Maar het geeft meer stress door de tweede middenvoets dan ooit tevoren.

Återgå till "Allmänna frågor om Hyundais modellsortiment"

Stöd WWF - Bli fadder!
Stöd WWF - Bli fadder!