Annons

i20 Go

1
Hej, har bytt in min i30 -10 till en i20 Go -17

Jag undrar hur man kopplar Spotify till BT anläggningen?

Vad är det för märke på stereo systemet?

Tack på förhand
Daniel



Skickat från min G8141 via Tapatalk
Senast redigerad av Varazir den 14 okt 2017, 12:02, redigerad totalt 1 gånger.
Annons

Re: i20 Go

2
hade du inte BT i din I30 innan ??? Du måste para ihop din tel med bils BT system först ..instruktioner finns i instuktionsboken som du fick med bilen ..det tar liten stund men väldigt enkelt ..då kan du ta emot tel samtal , lyssna på musik mm . när du har parat ihåp tel och BT i bilen varje gång när du slår på BT på tel tel blir kopplat till bilens BT per automatik . Om du lyssnar på musik och bilen e inte igång bilens styrsystem stänger ( säkerhet ) av radio efter viss antal minuter ..då måste du starta bilen sen om du vill lyssna på radio igen

Re: i20 Go

3
vitomir skrev:hade du inte BT i din I30 innan ??? Du måste para ihop din tel med bils BT system först ..instruktioner finns i instuktionsboken som du fick med bilen ..det tar liten stund men väldigt enkelt ..då kan du ta emot tel samtal , lyssna på musik mm . när du har parat ihåp tel och BT i bilen varje gång när du slår på BT på tel tel blir kopplat till bilens BT per automatik . Om du lyssnar på musik och bilen e inte igång bilens styrsystem stänger ( säkerhet ) av radio efter viss antal minuter ..då måste du starta bilen sen om du vill lyssna på radio igen
I min i30 använde jag en BT dongel kopplat till aux. Dok efter jag uppgraderade telefonen till android 8.0 (kanske fungerade före) så kan jag streama Spotify.

Skickat från min G8141 via Tapatalk