Annons

tucson diesel '07

331
Hejhej ny medlem på sidan, micke från sthlm. Har i maj månad blivit stolt ägare till en Tucson crdi '07 som verkar rulla kanon (ta i trä) och som gått ca 11' mil. Helnöjd med bilen speciellt nu i vinterSverige 8)
Ett stort plus är att hunden stortrivs i bilen och har fått en egen plats i bagaget.
Är lite sugen på modellanpassade tillbehör, speciellt för hundägare! Hojta gärna till om någon har tips eller har något att erbjuda!
MVH/ Micke
Micke
Annons

Småländsk i20

333
Bild
I september 2011 köpte jag och min sambo våran första nybil.
Tanken var en i10 i standardutförande och bara ha till/från jobbet.
Istället blev det en fullutrustad i20.
Vi är mycket nöjda med bilen och den service vi fått från Hyundai.

Vi tog en tripp ner till Paris och på autobahn körde vi om både Porsche och Ferrari - något som länge varit en personlig dröm.- Den där Porschen jagade vi i 20 minuter i vänsterfilen innan han gick åt sidan. Skön känsla!

Nu har vi fått påökning i familjen och det går bra att ha en kombibarnvagn i bagaget, men inte mycket packning i övrigt.
Till våren ska vi kolla på en större bil. Kanske blir det en i40 kombi.

334
körde en passat tfsi 07a förut men är en gammal suzuki grnd vitara ägre så jag har sedan dess saknat 4hjulsdriften och markfrigången. Nu har jag uppfyllt dessa önskningar helt ok med min tucson crdi 07a! Klart nöjd speciellt nu på vintern som sagt :)
Micke

336
Hallå
Jag är helt ny på detta forum trots att vi har kört Hyundai i tre år. Vi har precis fått vår nya i40- 1,7 136hk diesel business svartmet och svart inv, vilken bil! vi är supernöjda.Innan i40 så hade vi en my 10- i30 kombi 128hk diesel.

Vi sålde volvon nyligen till förmån för en 07:a Getz 1,4, så nu kör vi enbart Hyundai när vi kör bil (utom på sommaren då blir det gammal mustang Mach 1 också). Förutom bil så älskar jag och frugan att köra skoter, alltså snöskoter och framförallt Arctic cat.
MVH
cobrajet

339
Dax att presentera sig efter att snokat runt här.Väntar på min nya ix35 1,7 crdi comfort plus..grymt spännande.
Det här blir min första Hyundai sitter nu på en V70-08.
Har massa tankar men dom få jag ta i annan tråd.

Mvh Thomas

Re: Presentera dig här! Fyll på!

342
Hej! Ola heter jag och är 34 år. Har köpt en vit Hyundai i30 kombi buissnes (2011). Har tidigare haft Bla Corsa Gsi, Galant V6 och Mondeo st220. Är nöjd med bilen och tror faktiskt att min sambo är ännu nöjdare :) Vill gärna göra bilen mer personlig så jag kommer köpa 18" fälgar till denna säsong. Om någon vill handla 16" sommarhjul på orginalfälg så hojta till ;). Annars kommer det bli tonat ljust runt om och led konvertera p-ljusen. Kul med ett forum för bilmärket man äger. Kan man få tips och hjälp och även diskutera saker. Såhär ser bilen ut nu.
Bild

Re: Presentera dig här! Fyll på!

345
Hej.
Mit namn är Patrik och jag bor lite utanför Borås.
Blev för snart två år sen ägare till en hyundai coupe 98 16v,köpte den som samlar bil då den gått 6100mil med en enda ägare,en gammal tant från norrland;) har efter detta kört ca 900mil med den till några bilträffar och nån tur då och då, det är nog den mest oväntade bil jag ägt menhar varit kul att ha.
Den aldrig varit vinterkörd under hela sin livstid och är en en kul,fin och annorlunda bil:)

Har letat efter ett hyundaiforum nu ett tag då jag faktiskt tänkt sälja den men vill inte sälja den till vilken tok som helst då jag tycker den är unik med sina låga mil och mej som andra ägare och det faktum att den är i nära nog mint condition så förtjänar den en ny ägare som kan vårda den ömt ;)

Ska se om man kan försöka posta lite bilder på den oxå;)

Tack för mig så länge.