Annons
Annons

Re: Jamentjenare !!

4
Har en IX35 Exclusiv 4WD 184 hk diesel manuell, har haft den i 2 år inga problem, mycket trevlig bil, rolig att köra och den är kanon att dra med, tyvärr så får den bara drar 1600kg med automat.
Så nu det är byte på gång blev den en Santa Fe som kommer i Maj.
Du blir inte besviken på IX35, vi väntade 18 månader på vår IX35, och det var värd att vänta :)
Lycka till!

Re: Jamentjenare !!

7
har nu haft bilen knappt två månader. skön att köra, men blir galen av allt knirrande och knarrande och gnisslande.. parkeringsradarn tjuter lite som den vill..
..nä sådär jäkla nöjd är jag väl inte. Tyckte nog att mina tidigare Santa Feer var ungefär dubbelt så trevliga och Sorenton kanske tre gånger bättre. :cry:
"Joppe"

Re: Jamentjenare !!

8
har nu haft nya bilen på verkstan ..bilen fick nytt smeknamn av mecken "Diagnosbilen"..de hade aldrig haft så mkt fel på en bil på en gång..en del fixades på studs men en del behövs nya delar till. .och ett fel visste de inte vad det var. .de märker symptomet men förstår inte vad det är..
"Joppe"

Re: Jamentjenare !!

13
Och nu står skrovet på verkstad igen....nu så har "segmentet " till vindrutetorkarna gått vad det nu är
.dessutom började alla lampor i instrumentpanelen lysa..det visade sig vara ett felmeddelande som kom av att styrenheten till abs-blocket som krånglar.. Tur att man har garanti på bilen men att ha bilen på verkstan en gång i månaden är riktigt surt. Ångrar verkligen att jag köpt Hyundai denna gång.
"Joppe"

Re: Jamentjenare !!

14
:evil: så var det dags igen..det smäller till under bilen..rejält.. Vid kontroll upptäcks att en fjäder gått av..rätt av. Bilfan bärgad till verkstaden igen..Vilket skräp. Lika bra att börja leta ny bil. Är så less på detta skrot.
"Joppe"