Annons

16
Skäreläjan skrev:Oj! :shock: :oops:
Jag ber om ursäkt för att jag dröjt så länge med att anmäla mig, men det har sina orsaker...!
Alltnog:

"Ordning o reda, nu gör vi en lista enligt "känt manér", som vi fyller på enligt "känt manér"..."
--------------------------------------------
#1, Cooper, 3 pers
#2, Opticrob 2 pers
#3, Petroff+X antal HSB+X antal kids+X antal marsvin.Tre sist jag kollade.(Ja, inte tre HSB alltså)
#4, Skäreläjan: Minst en... till (Om dagsformen tillåter he he OBS detta är ente läjans hsb utan en annan tokig Ö- bo som bor nära "läjan så jag tänkte tränga mig ner och gömma mig mellan sätena :D :D i läjans
älgtestade GO Santa dvs.Om jag känner mig OK :wink: hälsn. "nimbusen"
#5,
#6,
#7,
#8,
#9,
#10,
#11,
#12,
#13,
#14,
#15,
-----------------------------klålinje, rekordet är 15 bilar -----
#16,

Skall göra allt för att försöka få med mig Nimbusen också...! I min bil då, alltså!
Allt beror på dagsformen - för honom som för mig och HSB:n...! :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

INSTÄLLD !!!!

17
INSTÄLLT !
Cooper Träffen 2009

PGA. Väldigt lågt intresse ! (Undertecknar och Petroff var givna ifrån början så att arrangera en träff för TVÅ tappra deltagar fordon är inte möjligt.
;) Cooper
Santa Fe Excl.V6 04:a(såld) I30 2,0 5-dörrars
Och några till som "driver" på alla.(1 Jeep Ceeroke med "allt", 2 Volvo Valp)

Re: INSTÄLLD !!!!

18
Cooper skrev:INSTÄLLT !
Cooper Träffen 2009

PGA. Väldigt lågt intresse ! (Undertecknar och Petroff var givna ifrån början så att arrangera en träff för TVÅ tappra deltagar fordon är inte möjligt.
Skiter väl jag i.Kommer nog i alla fall! :D

Skämt å sido; Trist. :cry:

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

Re: INSTÄLLD !!!!

19
petroff skrev:
Cooper skrev:INSTÄLLT !
Cooper Träffen 2009

PGA. Väldigt lågt intresse ! (Undertecknar och Petroff var givna ifrån början så att arrangera en träff för TVÅ tappra deltagar fordon är inte möjligt.
Skiter väl jag i.Kommer nog i alla fall! :D

Skämt å sido; Trist. :cry:

Petroff :wink:
Håller med. Förbaskat trist. det är ju rätt många som bor i området som hade varit kul att träffa IRL.
Vi som hade anmält oss får väl träffas i en grusgrop med en pilsner och en grill någon helg ändå.
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

Re: INSTÄLLD !!!!

20
Cooper skrev:INSTÄLLT !
Cooper Träffen 2009

PGA. Väldigt lågt intresse ! (Undertecknar och Petroff var givna ifrån början så att arrangera en träff för TVÅ tappra deltagar fordon är inte möjligt.
Synd... :(
När jag äntligen lyckats få ändan ur vagnen och anmält mig - och kanske någon till - så blir det ändå inte fler till antalet... :(
Nåväl; Det kan ju bli fler tillfällen - kanske...? :doubt:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

21
Det var ju synd att det inget blev av hade tänkt att hälsa på er campar ju i falköping denna månad ut, men får väl hoppas att det går fler tåg och man inte är ute på annat
Kör en Santa Fe 2,2 Diesel 2008 Campar året runt