Annons
Annons

49
Håller med - speciellt de kromade detaljerna, och det lilla fina märket nere på styrbords akter...! :smoking:
(Jä** att jag inte hann få likadana kromade backspegelkåpor innan de tog slut hos Ardea... :cry: - fast jag har ju hela dörrhandtag i krom förstås... :biggrin: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

50
:D Instämmer!
Kärran är helt ok.
Blev dessutom impad av uppfarten: Tumlad Herrgårdssten.
(Lagd o huggen i vinkel mot gångvägen till Entre´n)
Inga oljefläckar och inga tryckskador.

Snyggt!

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

52
Tack för alla vänliga kommentarer! :D
petroff skrev::D Instämmer!
Kärran är helt ok.
Blev dessutom impad av uppfarten: Tumlad Herrgårdssten.
(Lagd o huggen i vinkel mot gångvägen till Entre´n)
Inga oljefläckar och inga tryckskador.

Snyggt!

Petroff :wink:
Jo, vi lejde bort stenläggningen nu före sommaren, så det är ganska nylagt fortfarande. Bara garageuppfarten är på 130 m2. Den huggna snedvinkeln blev till för att kunna linjera nedre delen av markstenen mot trottoaren. Det såg knas ut att bara fortsätta stensättningen ut från garaget.

Förhoppningsvis kommer det att hålla över tiden. Det blev noga vibrerat för läggning av stenen + att vi valde 7 cm tjock sten + att gubbarna vibbade ned stenmjölet i fogarna en 3-4 gånger. Förmodligen kan du backa upp med din jobb-bil utan att stenarna spricker i smådelar. Förmodligen... :shock:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

Re: ClasseClas

55
Nu har det hänt lite på vagnparkssidan för egen del. Jag har gått över till hybridspåret och kör numera Toyota Auris hybrid och Mitsubishi Outlander hybrid. Jag har kvar gamla Santa Fen som med manuell låda används för övningskörning bland annat.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision