Annons

Vilken vit färgkod har ni på era i30?

1
Hej!

Det e så att jag beställt en I30 kombi med 7F"Crystal white" i november o allt gick bra med färgvalet osv o på säljarens dator fanns det bara en vit o just denna som jag ville ha.

När jag hörde med säljaren i fredags för den hade inte tillverkats för 2v.sedan när jag kollade då, så nu förra veckan märkte jag på hans dator när vi kollade om den hade börjats tillverkats o det hade den o med en annan färg TCW"Creamy white" o denna färg ville jag ju inte ha..
så han ringe upp hyundai, huvudkontoret o blev ett himla hallabalå:)

Så tillslut så fick säljaren prata med ng på hyundai som sa att det inte hade tillverkats ng.sådan färg på i30 med färgkod 7F men jag e hundra på att jag sett flera sånna..

Så ni med vita, vilen färgkod har ni?

Ej kul o beställt en nybil o så får man den vita man inte ville ha..
Annons

2
Kommer jag ihåg så ska jag ta en titt på skylten på min bil så får vi se vad det står där. Har en i30 med solid vit lack.
//PA från Sundsvall - Åker i30 -11

3
Äntligen någon som svarade :D
Kan säga såhär att jag avbokade bilen helt å hållet o köpte mig en annan o sedan sålde jag den o köpte mig nu en i30 2008, kombi, blå.. men ville helst ha en vit men denna dök upp på jobbet så bara slå till..

4
Äntligen någon som svarade :D
Kan säga såhär att jag avbokade bilen helt å hållet o köpte mig en annan o sedan sålde jag den o köpte mig nu en i30 2008, kombi, blå.. men ville helst ha en vit men denna dök upp på jobbet så bara slå till..