Annons

Passa er för Hyundai Center Stockholm

1
Mer inkompetent verkstad får man leta efter och dessutom kundmottagare som ljuger en rakt upp i ansiktet.

Den korta versionen.
Haft bilen där på felsökning och reparation och i telefon skulle det högst ta någon dag.
Dagarna gick och jag var på dem ofta och frågade hur det går med felsökningen.
Fick till svar att de testkör på gruset, de kan inte tyda felkoder, de väntar hjälp ifrån Hyundai för att hjälpa dem med felsökningen.
Efter 3 veckor drygt så råkar jag av en händelse passera verkstaden jättetidigt en lördagsmorgon och ser bilen parkerad intill två skrotbilar intill E4 utanför deras område.
Då tog det hus i helvete villl jag lova.
Skitigt och lerig på grusplanen.
I samråd med försäkringsbolaget bärgades bilen bort, eftersom jag inte visste vad de gjort.
Efter närmare undersökning så hade inte de gjort mer, än möjligtvis kopplat upp en dator för att läsa av felkoder, möjligtvis.

Efter mycket om och men så lämnades bilen in till en annan verkstad och de löste problemet med bilen på 1 1/2 timme.

Med andra ord var det rent inkompetens av verkstadsdelen, mött av lögner av kundmottagarna J o K, och dessutom en förbannat dryg verkstadschef.

Försäkringsbolaget som var inkopplad kommer att dra ned deras betyg, de går efter ett poängsystem.
Nä skumrask och buffel och båg är ett mer passande namn på företaget och Hyundai borde riva ned skylten ifrån fasaden.

Förbannade klåpare.

Annons

Re: Passa er för Hyundai Center Stockholm

2
Hänger dom bara upp en skylt på bilmärket o hoppas på det bästa.
Kan ju hoppas dom blir av med hyundai o alla andra med för den delen med tanke på kundbemötandet.
Har haft min på verkstad i 17 dagar nu hoppas få den idag eller imorgon . Har bytt fördelningslåda , automatlåda och en drivaxel :shock:
Det va väll en säkring som gått i ditt fall.
Har min hos Holmgrens i Tagene , Göteborg och dom har vart kanon o ha att göra med . Dom hitta felet fort men lite andra omständigheter så tog det längre tid än beräknat.
men har lånebil så det har gått bra.