Annons

LÄS DETTA FÖRST!

1
Vi strävar efter att upprätthålla ett stabilt forum. Förhoppningen är att strukturen på forumet är tillfyllest. Vi kommer att analysera de förslag som kommer in på förändringar och uppdatera forumet med jämna mellanrum. Detta kommer att ske på en månatlig basis givetvis med undantag för nödvändiga akuta förändringar.

Risken är uppenbar att processen uppfattas som långsam, men prioriteten är som sagt stabilitet och dessutom prestanda på forumet.

Bilmärkenas logotyper på detta forum tillhör deras respektive ägare.
Senast redigerad av Hyundaiman den 05 mar 2014, 12:18, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Notis om ägarrättigheter av bilmärkenas logotyper.
Annons

Re: LÄS DETTA FÖRST!

2
santafeadmin skrev:Vi strävar efter att upprätthålla ett stabilt forum. Förhoppningen är att strukturen på forumet är tillfyllest. Vi kommer att analysera de förslag som kommer in på förändringar och uppdatera forumet med jämna mellanrum. Detta kommer att ske på en månatlig basis givetvis med undantag för nödvändiga akuta förändringar.

Risken är uppenbar att processen uppfattas som långsam, men prioriteten är som sagt stabilitet och dessutom prestanda på forumet.
Hej, jag är ny på forumet och ska köpa ny SF 2011. Har tidigare varit engagerad inom BMW forumet: http://www.autopower.se Jag föreslår att ni tar en titt på det forumet, så kanske ni kan få lite inspiration till ett lite annorlunda men effektivt forum, med bra prestanda och lätt att hitta i.

Hälsningar,

/Jake

3
Hejåvälkommen Jake! :D :D

Jo, vi kör samma forum-SW sen 5 år tillbaka. Fördelen är främst stabiliteten. Forumet har varit nere max 3 eller 4 gånger på 5 år, vilket får ses som mkt bra. Vi ligger efter funktionellt jämfört med andra sajter som drivs mer kommersiellt än denna sajt. För ca 2 år sedan kollade jag på ett modernare system, men främst bristande tid + konverteringsproblem gjorde att det blev inget av.

Vi står åtminstone inför ett byte av dagens phpBB 2.* till phpBB 3, som behöver göras.

Givetvis är alla initiativ välkomna. Den som hjälpa till att utveckla sajten och forumet med idéer och helst har en massa bra kompetens + tid över får jättegärna höra av sig! :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

4
Hej!

En fundering i aktuellt ämne..forumet förfogar över domänen hyundai.nu, man anger på start sidan att man är ett forum för ägare till Hyundai.s SUV.ar. Förstår att initialt så har SUV.arna vart de dominerande modellerna i Sverige men med många nya spännande modeller av 2-hjulsdrivna bilar typ i40 som jag själv beställt skulle det kännas bra om man ändrade framtoningen av forumet till att välkomna alla typer av modeller i Hyundaifamiljen, bara ett förslag :)

Vet att det finns trådar för oss i40 ägare men tycker att det skulle vara trevligt att från startsidan välkomna oss alla Hyundai ägare
Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg!

Min bil:
Hyundai i40 1,7 crdi Premium, Blue spirit pearl

5
Rulle68 skrev:Hej!

En fundering i aktuellt ämne..forumet förfogar över domänen hyundai.nu, man anger på start sidan att man är ett forum för ägare till Hyundai.s SUV.ar. Förstår att initialt så har SUV.arna vart de dominerande modellerna i Sverige men med många nya spännande modeller av 2-hjulsdrivna bilar typ i40 som jag själv beställt skulle det kännas bra om man ändrade framtoningen av forumet till att välkomna alla typer av modeller i Hyundaifamiljen, bara ett förslag :)

Vet att det finns trådar för oss i40 ägare men tycker att det skulle vara trevligt att från startsidan välkomna oss alla Hyundai ägare
Hej, tack för kommentaren! Jag trodde att jag hade städat bort SUV-inriktningen men såg att det låg kvar bitar. Nu hoppas jag att det ser bättre ut efter den editering som jag precis har gjort. KOlla gärna och återkom med mer kommentarer! :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision