Annons

i40 ComfortPlus 17tum läder -18

1
Tjenare!

Jag hämtar ut nya bilen i veckan nu efter att firman lastat på dragkrok och ledramp.
Har kollat forumet om vanliga fel och upplever det som att de flesta "barnsjukdomar" är botade på modellerna efter -15?
Är det nåt speciellt jag ska hålla koll på de första månaderna, ni som haft hyndor borde ju veta liksom!

Bollat mellan olika alternativ inför det här nu (Kia Optima, Volvo v60, Skoda Octavia) men jag har fastnat för i40, så får vi se om tre år om jag fortfarande står fast vid att jag känner att jag gjort ett bra val! Men det är förbannat mycket bil för pengarna, förmånsvärdet gör att kollegorna börjar skruva på sig! :lol: :lol: :lol:

:D
Nybliven förare av Hyundai i40 ComfortPlus 17" med hårdrocksinredning! (läder)
Annons

Re: i40 ComfortPlus 17tum läder -18

2
Tjena! Jag har kört min i40 problemfritt i 12000 mil sedan april 2015, årsmodell 2014. Jag har bytt en kromdetalj på bakluckan på garantin, det är allt. Batteriet till fjärren utbytt förutom det så har det inte varit några problem överhuvudtaget!! Kanske lite tur men kvalitén på bilen är helt ok!

Re: i40 ComfortPlus 17tum läder -18

3
Tjena! Jag har kört min i40 problemfritt i 12000 mil sedan april 2015, årsmodell 2014 premium diesel. Jag har bytt en kromdetalj på bakluckan på garantin, det är allt. Batteriet till fjärren utbytt förutom det så har det inte varit några problem överhuvudtaget!! Kanske lite tur men kvalitén på bilen är helt ok!