Annons

Re: Mattor från USA / Canada

46
Da har jeg fått mine Weather Tech matter!

Bestilt den 02 november 2007 og ankom den 22. november 2007.

Ble levert på døren hjemme av TNT. Ingen ekstra kostnader.

Mattene er allerede kommet i bilen :mrgreen:

Baksete før:
Bild


Baksete etter:
Bild


Sjåførside før:
Bild


Sjåførside etter (1):
Bild


Sjåførside etter (2):
Bild


Passasjerside før:
Bild


Passasjerside etter (1):
Bild


Passasjerside etter (2):
Bild
Annons

47
Tack för bilderna hasse99 !

Jäklar vad mattorna sitter bra!

Leverantören verkar pålitlig och bra. Fast, tycker ändå att det borde finnas en som säljer mattorna något närmare än i England.

Är väldigt sugen på en likadan uppsättning 8)

/Salle
Hälsningar Salle

Kia Sportage-12, 2.0 Crdi, 184hk, A6, Orange
FD i30 1.6 Crdi M5 Kombi -09
FD Santa Fé CM V6 A4 C5 Titanium Blue -07
FD Atos Prime WorldCup, Tweety Gul, 58Hk -02

48
:shock: Det var det värsta jag sett hasse99!
Vilken passform! (Och vilka pedagogiska bilder!10+)

Given julklapp till "pappa"(eller mamma, vem som nu äger Santan)
Beställer man inom 14dgr(fr 22/11) kanske tomten kommer med dem
på julafton?

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

50
Slurp! :P

Jag fick shipment note i onsdags från Astoria så nu är det inte långt kvar... 8)
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

51
Hasse!

Jag kan inte undvika att se kupéfläkten som sitter snyggt monterat. Klarar den att värma kupén om det är -20 grader ute? Jag slog till på en 2300 w Calix (förstås) då jag var lite misstänksam mot om dessa små rackare verkligen klarar det dom är tänkt att göra...

Undrade
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

52
Jaha,
då har jag också beställt mattor ifrån Astoria. Det blir ju en fin julklapp ifrån frugan! :D
Santa Fe Exclusive 07, Black Pearl 2.2 diesel 7 säters.

53
svartbjorn skrev:Hasse!

Jag kan inte undvika att se kupéfläkten som sitter snyggt monterat. Klarar den att värma kupén om det är -20 grader ute? Jag slog till på en 2300 w Calix (förstås) då jag var lite misstänksam mot om dessa små rackare verkligen klarar det dom är tänkt att göra...

Undrade
Svartbjörn
Hei Svartbjörn!

Fläkten er en del av Defa WarmUp pakken som jeg fikk levert sammen med min bil. Pakken består av fläkten (vifte), batteriladder, timer (SmartStart http://wup.defa.com/en/wup_products_controlunits.html) og engine heater.

Det hele er termostatstyrt. Kan for eksempel stille inn at motor skal holde 30 grader og kupè skal holde 20 grader når jeg henter bilen.

Må da stille inn hentetid. Jeg kjører på jobb 0730 hver dag, så da har jeg programmert daglig hentetid til 0730.

Sensorene i systemet føler på temperatur på motor og i kupè og beregner hvor lang tid i forveien de må slå seg på for å oppnå ønsket temperatur.

Fläkten er på 1350 W. Kjøpte min bil i juli og det har enda ikke vært -20 :lol: . Så vi får se når vi kommer ut i januar hvordan systemet fungerer.

54
Hurra, Weathertech-mattorna levererades till dörren idag! :D Nu ska jag bara masa mig hem från Göteborg. Kvällen är räddad. :mrgreen: Jag beställde den 5/12 på kvällen och grejorna kom 21 dagar senare.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

55
ClasseClas skrev:Jag beställde den 5/12 på kvällen och grejorna kom 21 dagar senare.
Skrivet den 26/11...?!? :? :? DET kallar jag f..imej snabb leverans...! :shock: :shock: :shock: ( :lol: :lol: )

(Jojo, jag vet... En felskrivning - jag kunde bara inte låta bli... :lol: :lol: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

57
Jaha, då fick man sina beiga mattor idag, hemkört av DHL och frugan tyckte de var görsnygga!
Passar väldigt bra med den ljusa läderklädseln.
Santa Fe Exclusive 07, Black Pearl 2.2 diesel 7 säters.

58
Abuquir skrev:Jaha, då fick man sina beiga mattor idag, hemkört av DHL och frugan tyckte de var görsnygga!
Passar väldigt bra med den ljusa läderklädseln.
Kom igen nu Abbemannen, vi vill se bilder!!! Svarta mattor har vi sett här på forumet och för min del även IRL i egen bil. Fram med kameran! :wink: :D :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision