Annons

31
Jag tycker om båda förslagen :D
Dels den med enbart Santa Fe:n bilbild och flagga.

Sen ser dekalen med alla SUVars logga väldigt bra ut.
Den är nog det bästa allternativet om vi nu ska ta med "dom" andra i klubben :wink:

/Wanheden
Annons

32
Tycker den sista ovalversionen ser bra ut, men ni frågar väl Storebror så vi får använda loggan som bakgrund innan något spikas?
2,7 förare -03, i 08-land

36
Jättebra, men var har cluben blivit av ?

Kan det klämmas in ovanför Hyundai SUV Sweden ? SUV med V väl.

En undran till. Får man vara med om man åker Atos ?
Många bilklubbar är just modellklubbar. Varför gick det inte att vara Santa Fe klubb? Bara för att någon tänker svika oss och börja köra Terracan eller Tucson och inte vill missa detta superforum?

Gnällspiken.

37
Okej så här ?

Bild

Man stavar som en kratta ibland, oftast när man bara skriver och inte ens tittar ner på tangentbordet :lol: :lol:
Senast redigerad av Robsson den 10 maj 2005, 22:53, redigerad totalt 1 gånger.

38
Underbart :P :P
Tänk er denna som görs i typ 3mm genomskinligt plast och sitter bak på våra ögonstenar.
Vilka avundsjuka blickar :shock: vi kommer att få.
Snyggt jobbat kanooon

39
linkan skrev: Många bilklubbar är just modellklubbar. Varför gick det inte att vara Santa Fe klubb?
Berättigad fråga - du skall få två anledningar:

Primo:
Den kommande Santa Fe "CM" kommer att vara totalt väsenskild från dagens "SM". Vi hade alltså ändå varit tvungna att ta ställning till om vi skulle befatta oss med generation 2 - eller fortsätta vara hard core "Classic" Santa Fe fantaster - och därigenom långsamt dö sotdöden när bilen inte produceras längre...

Secundo:
Vi är fortfarande för få aktiva, trots att Santan är Sveriges mest sålda SUV. Delvis på grund av att bilen är toktråkigt felfri!
Tittar man in på Land Rover klubbens forum är det ett hejdundrande och sprakande liv dygnet runt - vad annat är att vänta kring en bil som kräver "constant nursery" från den dag den rullar av bandet...?
Genom att bredda oss mot allt som heter "Hyundai" och faller under SUV-stämpeln räknar vi med att på sikt kunna engagera till räckligt många för att på allvar bli en förhandlingspart när avtals skall slutas och rabatter förhandlas fram.

Du är inte gnällig! Vi har möjligen gjort ett par quantum leap i våra interna resonomang inför bildandet av en mer konkret klubb som inte delgivits andra aktiva - men så kan det vara när det händer grejer...
Hoppas du ser det vettiga i resonomanget ovan?

linkan skrev: En undran till. Får man vara med om man åker Atos ?
Sure thing! Den dag Hyundai lanserar en "mördarjeep-edition" av Atos med fyrhjulsdrift och staket fram och bak så får vi se till att lämna plats... :P



Swedefe

40
Marko skrev:Underbart :P :P
Tänk er denna som görs i typ 3mm genomskinligt plast och sitter bak på våra ögonstenar.
Vilka avundsjuka blickar :shock: vi kommer att få.
Snyggt jobbat kanooon
Smurf! Precis samma tanke for genom mitt huvud när jag såg att Robsson hade meckat fram lite djup i ovalen!

Kolla in!
http://www.stalama.se/



Swedefe

41
Ska vi ta o sätta ner foten nu...

Robsson, du får ett uppdrag till! :wink:
-Dra ner texten "Hyundai SUV Sweden" så att "SUV" vilar i nederkant på den mörkgråa bågen av H:et.

Sedan ska jag vara tyst (får jag hoppas!).

42
Swedefe skrev:
Marko skrev:Underbart :P :P
Tänk er denna som görs i typ 3mm genomskinligt plast och sitter bak på våra ögonstenar.
Vilka avundsjuka blickar :shock: vi kommer att få.
Snyggt jobbat kanooon
Smurf! Precis samma tanke for genom mitt huvud när jag såg att Robsson hade meckat fram lite djup i ovalen!

Kolla in!
http://www.stalama.se/



Swedefe
Av en händelse som icke kan tillskrivas slumpen så har loggan ett mått som gör att den kromade H-ovalen på bakluckan direkt kan bytas ut mot vår feta logga!!

43
Robsson skrev:Okej så här ?

Bild

Man stavar som en kratta ibland, oftast när man bara skriver och inte ens tittar ner på tangentbordet :lol: :lol:
Klockren, perfekt.Kan vi ta denna här? :D :D
En sista önskan, vore ju om det skulle kunna gå att byta ut orginalemblemen med dessa istället. Att XC 90 folket skulle bli ännu mer aviss :twisted: :twisted:

/Wanheden.

45
Robsson skrev:Okej så här ?

Bild

Man stavar som en kratta ibland, oftast när man bara skriver och inte ens tittar ner på tangentbordet :lol: :lol:
Om vi/ni nu kan komma överenns om detta förslag, är det någon då som vet eller kan fixa, så att dom skulle kunna passa att byta ut mot orginalen.

Sen kanske det skulle gå ut en förfrågan till medlemarna om hur många det är som är intresserade av dom, så kanske det skulle kunna bli möjligt att ta fram dessa till en skaplig penning?

//Wanheden