Annons

Fribiljetter till Stockholms MC-mässa 10-13/3

1
Japp, vi har lyckats lägga vantarna på nya fribiljetter efter den pyramidala succén med utlottning av biljetter tidigare här på forumet!

Denna gång handlar det om Stockholms MC-mässa som går av stapeln 10-13/3. 4 biljetter finns - de lottas ut bland sådana som anmäler intresse här i denna tråden fram till 12,00 Måndagen 7/3.
Hurry hurry - men vänta med adresser och sådant; det tar vi på tu man hand med vinnarna, okay?

Swedefe
/Fjällis med 3 Santor och nu SAAB 9-5 SportCombi 2,0t BioPower 2007.
Annons

2
:lol: Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - Jag vill - :lol:

3
Bra Caprice, du står med på listan inför dragningen!

Räkna dock med tuff konkurrens nu i helgen; när du nu visat att man varken behöver vara vitsig eller anmäla sig på vers eller rim så kommer anmälningarna att drösa in!

Liite otaktiskt av dig, men du kanske har småbarn på nära håll som scorar gång på gång med "jag vill, jag vill-strategin"...?




Swedefe

6
Bild
And the winner is
Bild

Caprice!!! Som lyckats tjata sig till två biljetter i hård konkurrens från alla andra medtävlare!
Hör av dig med din adress till "swedefe@hotmail.com", så postar vi över biljetterna till dig!



Runner up blev ClasseClas och Fjällräven, som får dela på de resterande två fribiljetterna!


Grattis!!




Swedefe