Annons

Strul med min Trajet

1
Köpte en Trajet 2004 2.7 Exclusive den 15/5. Den har nu varit på verkstaden 4 gånger. Nu senast har den varit på verkstaden sedan i midsommar, men ett undantag hemma en kväll då den skulle vara lagad enligt verkstaden. Det som händer är att ABS och Brake lampan tänds under körning. Slår man av motor då, så startar den inte.
TIPS ?? Börjar tröttna nu, behöver en bil att lita på under semestern...
Bilen är köp hos en Hyundai handlare med 36 månaders garanti, men deras verkstad hittar inte orsaken. Funderar på att kräva att köpet hävs, men vill inte detta då jag tycker bilen är toppen att köra (när den fungerar). Tar gärna emot tips, som jag kan kanske kan vidarebefodra till verkstaden.
Annons

3
Hej och mycket välkommen till Forumet, Vigor! :D :D
Jag har nästan inga erfarenheter av några fel på de Hyundai´er jag haft, men kanske du kan få lite tips t ex här...?
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=861
Annars testa och gör en sökning (överst i forumindex) på t ex "ABS" eller nåt liknande, så kanske du hittar nåt matnyttigt, fast du kanske ganska snart får både tips och goda råd här på Forumet, för här finns det gott om kunnigt folk! (Santavalpens råd t ex, hör till de bästa...!) :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"