Annons
Annons

48
silver, tycker den är mest praktiskt. har varit inne på den bruna men den såg olika ut varje gång jag tittade på den. från rost till plommon och live blev det mörkt brun. men silver är jag grymt nöjd med. det är den ljusa silver.

49
Hej och mycket välkommen till Forumet, Storken! :D :D :D
Grattis till nya bilen! :D
(Kul med ännu en bohusläning...! :D :wink: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Re: Ännu ett inlägg

50
Pendlare skrev: Frågan är varför ljudet i stereon blir så dåligt (diskanten tar plötsligt överhanden) när man lyssnar på radio?
Ser nu på din blogg att du är van både att fotografera och att lägga in bilder...! Snyggt!
Ljud ja... Försvinner ljudet helt från de större högtalarna, eller blir ljudet i de små bara "högre"? :?
För jag antar - utan att ha en aning om det egentligen - stora högtalare i dörrarna, och små uppe längst fram...?
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Re: Ännu ett inlägg

51
Skäreläjan skrev:
Pendlare skrev: Frågan är varför ljudet i stereon blir så dåligt (diskanten tar plötsligt överhanden) när man lyssnar på radio?
Ser nu på din blogg att du är van både att fotografera och att lägga in bilder...! Snyggt!
Ljud ja... Försvinner ljudet helt från de större högtalarna, eller blir ljudet i de små bara "högre"? :?
För jag antar - utan att ha en aning om det egentligen - stora högtalare i dörrarna, och små uppe längst fram...?
Tack för det Skäreläjan. Helt novis är jag inte när det gäller bilder/webb ... och angående ljudet ... När jag lyssnar på CD/MP3 låter allting kanon, men när jag byter till radio låter det som om radioljudet har någon egen defaultinställning som drar ner bas- och mellanregistret. Det kanske är någon inställning någonstans, men det är ganska irriterande.

52
Då kanske det är som det är på vår "lillebil" - Kian...?
Den har originalradio, och där görs inställningarna för tonkontrollen separat för varje "ljudkälla" så att säga... :idea:
CD:n för sig, och radion för sig - kan det kanske vara något liknande? :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Ljud

53
Skäreläjan skrev:Då kanske det är som det är på vår "lillebil" - Kian... Den har originalradio, och där görs inställningarna för tonkontrollen separat för varje "ljudkälla" så att säga... :idea: CD:n för sig, och radion för sig - kan det kanske vara något liknande? :wink:
Hmm, så kanske det kan vara. Jag får helt enkelt testa lite och ställa in och se om det blir som jag vill.

55
storken skrev:
Skäreläjan skrev:Hej och mycket välkommen till Forumet, Storken! :D :D :D
Grattis till nya bilen! :D
(Kul med ännu en bohusläning...! :D :wink: )
tackar!!!
Välkommen till forumet storken! =)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.