Annons

Skyddsklädsel

1
Snart kommer den, min ix35 Sport Black pearl.
Hjärtat stannar en millisekund när jag ser dom som redan rullar i stan.
Nu till min fråga till alla er som redan kör runt i denna skapelse.....Är det någon som har skyddsklädsel i baksätet?
Kommer ha två barnstolar lokaliserade där och vill inte ha leriga sko-tryck eller onormalt slitage där den dag dom sitter "normalt".
Vill gärna ha galon eller konst läder.
Hittat ett på Jula men vill gärna höra om det finns nåt testat och klart?
ix35 2.0 CRDi-R Sport 4WD 184hk M6 Black pearl ( Levererad )
Annons

2
:shock: Men....?
Skoskydd från vårdcentalen? Gratis.20 par får lätt plats i jack-fickan. :2lol:
(Förlåt.Nästan under bältet)

/Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

tanken är god....

3
Ja.. tanken är ju god annars kan man ju slå in ungarna i gladpack :) skämt och sido så kostar ett rejält skydd ca 4-500:- och skall passa "nästan alla modeller....tråkigt att ha den som tillhör de utanför nästan... Martin
ix35 2.0 CRDi-R Sport 4WD 184hk M6 Black pearl ( Levererad )

4
Ett alternativ som jag själv praktiserat: Inhandla några meter kraftigt möbeltyg och sy överdrag själv!
Ett mycket billigare och bättre överdrag som dessutom är riktigt tvättbart! :idea: :idea: :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

7

Martin!
Handla den minsta presenningen av den billigaste typen på närmsta byggvaruhus! lär kosta runt 40 spänn (skär sedan ett litet snitt till bälteshållaren)!
Bara att plocka ut när den blivit tillräckligt skitig och spola av!
Har ungarna lyckats slita sönder den - så är det bara att köpa en ny!
Vet ej hur gamla de är men mer än tre behöver du nog inte köpa!
Sen finns det färdigsydda skydd av hög kvalitet till framstolarnas ryggstöd (baksidan) på t.ex. biltema, som dessutom har fickor för spel m.m.
Billiga - kan du också kasta när ungarna blir 5-7 år!
Givetvis beror det på hur livliga och "nedskitande" dina barn är - växlar mycket - tro en förälder till flera barn- men det bör lösa sig med detta!

Lycka till och ta många rundor med ungarna!

:D
ix35 CRDi-R, 184, A6, Exclusive, blev Cool Brown. Beställd 7/7-10 - lev. 23/6-11!!
Extreme 158 husbil(Fiat Ducato chassi) 2009