Kompensation till väntande Ix35 kunder.
1Ett presentkort från Delicard???!!! är detta ett fuckin skämt?
Hej, kan ej slå ihop trådar, däremot dela på trådar. Även om denna tråd handlar indirekt om leveranser och leveransförmåga, så tycker jag det finns en poäng i att separat följa hur Hyundai och ÅF-kollektivet hanterar situationen.andteg skrev:Bra att du startat denna tråd, som ett kompliment till "leverans" - det hör ju ihop, men det kan vara intressant för dem som fått vänta oskäligt länge att höra vad de fått - och vem som betalat detta!
Bra martinL!!!
Till moderator - kan man "länka ihop" dessa trådar på något sätt??
Att fixa en bil att dra runt min husvagn under sommaren. Kompensationen kom inte frivilligt. Jag påpekade att "jag har svårt att hämta ut min bil som står leveransklar i er hall förrän kompensationen är helt reglerad".Tech skrev:Såg att Supermek hade begärt ersättning för merkostnader, vad är det för merkostnader???
meken törs jag inte bråka med ....stenhårtSuperMek skrev:Att fixa en bil att dra runt min husvagn under sommaren. Kompensationen kom inte frivilligt. Jag påpekade att "jag har svårt att hämta ut min bil som står leveransklar i er hall förrän kompensationen är helt reglerad".Tech skrev:Såg att Supermek hade begärt ersättning för merkostnader, vad är det för merkostnader???
Återgå till "ix35/Tucson (LM), 2010-2015"