Annons

Hallå

1
Lasse här.
Jag,min sambo och son lånade en IX35 en helg. Resultatet blev en beställning av en svart IX35 CRDi-R Exclusive Man :D , Jag har bara kört volvo förut (trötnade på dålig servic från verkstaden) :evil: . Hoppas att det blir bättre med hyundai.

Tack för en trevlig stämning och ett bra forum
Väntar på en IX35 2.0 CRDi-R Exclusive 4WD Man
Beställd 1/11 2010
Annons

2
Hej Lasse! Välkommen till detta trevliga forumet, en CRDi-R Exclusive Man? trodde alla exclusive bara levererades med automatlåda.
Kan verkligen rekommendera ix35 med stora dieseln, går som en dröm och rikligt utrustad

// Lennart
IX35 2.0 CRDi-R A6 Exclusive. Syndigt svart
VW Amarok -12
Yamaha 1600

3
Hej och mycket välkommen till Forumet, Lassejons! :D :D
Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...! :idea:
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...! :wink: :wink:
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...! :wink: 8) )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
Hejåvälkommen Lasse! :D :D

Kul att du gillar forumet. Nu är det bara att nöta Volvon i tiders evigheters väntan på nya bilen. Hoppas att det går fort att få bilen. Specialbeställning?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
Jag talade med bilhandlaren och sa att jag ville ha en Exclusive men med manuel låda pga dargvikten. Först sa han att det inte gick men kom (efter lite tjat) på att det gick att göra en spec beställning, då sa jag att en sån ska jag ha!!!!

Gräver igenom trådarna på forumet, mycket intressant läsning.
Väntar på en IX35 2.0 CRDi-R Exclusive 4WD Man
Beställd 1/11 2010