Annons

Hamnar det här rätt nu tro? de e ännu en presentation iaf :)

1
Hej o Hå!

Har varit inne ett par rundor på hemsidan och fastnade för all info här fanns ,så då beslöt jag mig för att gå med här :)

Heter Gabi o har en gubbe vid namn calle o vi e båda 28 år samt bor i Helsingborg. Köpt vår sedan länge drömbil santa fe 04 v6 och en massa andra initialer som inte jag e så insatt i..hehe .
Hursomhelst så lär ni inte få veta några stordåd av oss då vi inte är sååå insatta i det hela men vi har ju dock ett intresse liknande många andra här o de e ju bilen o vad man kan göra för att göra den finare o bättre :) Ska se om vi kan ladda upp ett foto men i af så har vi en svart bil med lite kromdetaljer sidestep o frontgrill :) Har dock tjatat till mig blåskinande spolarmunstycken och gubben gick endast med på det för att jag tjata som bara den annars är det hårda restriktioner om vad som får göras eller hur den får utsmyckas hihi..
Kommer säääkert ställa en massa dumma frågor men ni får försöka ha överseende med mig eller rent av strunta i mig *L*

Hoppas vi råkas hur som helst :))

//chiquita
Annons

2
Hur rätt som helst - välkomna!!!

Sidan och forumet är ju till för att sprida kunskap och skapa intresse kring Hyundais suvar, men då krävs det lite frågor ibland - annars vart det nog rätt dött här inne... :roll:

Ännu så länge har vi inte registrerat någon "dum fråga" - och vi kommer inte att hugga huvudet av den som frågar om så sker.

Med intresse för styling och mods kommer ni få många vänner här inne!



Swedefe