Annons
Annons

3
Detta forum och klubben är exklusivt inriktad på Hyundai och SUV. Hela klubbstrategin byggde på Santa Fe initialt. Sedan tog vi ett "giant leap" och inkluderade även andra Hyundai SUVar.

Det går givetvis bra - som bekant :D - att resonera om hus, hojar, jakt, husvagnar/släpvagnar mm under Funderingar & Svammel. Så även Getz, Matrix eller annat som ör aktuellt att resonera om. Använd som vanligt Funderingar & Svammel = Off Topic! :wink: :D
Senast redigerad av ClasseClas den 09 jan 2006, 00:22, redigerad totalt 4 gång.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

5
Visst dröp mitt svar av ironi, olyckligt att det inte gick fram...

Jag har nu ändrat mitt svar för att det inte ska uppfattas som drygt och överstöddigt, för det var absolut inte intentionen. Förslag är alltid viktiga, det är ett tecken på ett aktivt forum.

Nimbusen, nu blev ditt svar ologiskt men det "bjussar" jag på! :wink:
Senast redigerad av ClasseClas den 09 jan 2006, 00:28, redigerad totalt 1 gånger.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

7
Ja vad faen, om 1 tar illa upp så är det väl en 10-15 till som också brukar hålla med...

När tillochmed britter har svårt att hänga med på min torra humor så är det väl dags att tänka till...

Nästa år eller så...
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

8
nimbusen skrev:ClasseClas > Har läst redigeringen - mjukis där.... :lol: :lol: :lol:


Skickar dig rattmuffen jag fick med kepsen - den är för mjuk å ingenting för mig...hehe
OK, kepan är på ett tag!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

11
När man tittar på Hyundais modellprogram så blir man lite förskräckt - här finns bilar i varje segment - och en del modeller som bryggar över eller hamnar lite emellan de traditionella segmenten.
Vildvuxet är bara förnamnet...

Redan 3 suvar i programuppställningen är lite ovanlig, och vi kämpar redan med att hålla informationen om dem korrekt och adekvat - samtidigt som vi ännu så länge har för dålig uppslutning kring Tucson och Terracan.

Jag säger som ClasseClas - det är inget som hindrar att specifika ämnen kring Hyundais övriga modeller diskuteras under "Funderingar & svammel" , men just för tillfället är det inte aktuellt att sätta upp en ny rubrik för det övriga modellprogrammet.


Swedefe