Annons

Snart I30 ägare!

1
Hej!

Ville bara säga hej till er alla..:)

Har beställt en I30 kombi 1,6 CRDI/115 e-sense i nov..som skall komma i januari..

Ska bli kul o se hur det är här på forumet m.m., har varit med vissa andra klubbar tidigare..men det bör inte nämnas här, här e ju Hyundai:)

Mvh Tomas
Annons

2
Hej och mycket välkommen till Forumet, Falk! :D :D
Grattis till ett bra bilval! :D :D
(Visst får man vara med i andra klubbar om man vill... :wink: :wink: )

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Hejåvälkommen Falk! :D :D

Det är inget hemligt med vilka bilforum du är med i, snarare är det kul att höra vad du kör för bil idag och varför du valde just en i30! :D

Lycka till med väntans tider. Vad blev det för färg?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

4
Tackar så mycket :D
Nej,nej jag är inte med i någon annan klubb, utan har bara varit med i den klubben som bilmärket man har haft tidigare i livet...

Just nu kör jag en 850,lånebil i väntan på den nya o jag har valt Crystal white men verkar lite problem me det nu, märkte förra veckan att säljaren den han pratade med beställt Creamy white så det e inte kul men ska se hur allt blir..
Varför det blev en hyundai o just i30, jo jag jobbar där o så då blev det lite naturligt.. 8) o sedan ville jag ha en mellanbil o kombi pga har hund o snart en liten krabat på väg ut..