Annons

Bas och diskant inställning i stereon? (premium modellen)

1
Hämtade ut en ny i40 premium förra veckan, det mesta fungerar bra, dock är det ett par saker som stör mig. Det första är var f..n ställer man in bas och diskant på stereon, har letat men ej funnit,

det andra är helljuset som jag trodde var trasigt först men när jag gick ur och tittade så såg jag något som glödde lite svagt där inne, skrattretande dåligt helljus, men det vet väl de flesta vid det här laget.

I övrigt en trevlig bil.
Annons

2
Hej ! Det är som med det mesta väldigt lätt bara man kommer rätt. Prova detta. Tryck på knappen under displayen som ser ut som en stjärna. Sedan på displayen där det står ljud tryck.Tryck sedan på ljud igen och nu ser du på displayen hur du skall göra. Lycka till :) Per

Angående ljudet

5
Hej där!

Tänkte bara berätta lite om ljudet, min bil är en Premium med Infinity sub där bak, blev först lite besviken på ljudet när jag lyssnade via Radion, men jävlar i min låda vad glad jag blev när jag spelade via Blåtand från mobilen spotify musik, riktigt bra dunka dunka :D

Helt klart nöjd, ingen värsting men i klass med min förra Audi A6 med Audiconcert anläggning.
Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg!

Min bil:
Hyundai i40 1,7 crdi Premium, Blue spirit pearl

Re: Angående ljudet

6
Rulle68 skrev: ...blev först lite besviken på ljudet när jag lyssnade via Radion, men jävlar i min låda vad glad jag blev när jag spelade via Blåtand från mobilen spotify musik, riktigt bra dunka dunka :D
Funderar också på hur det kan vara sån skillnad på styrka i radio respektive ipod/streaming. Radiovolymen kan jag nästan dra i botten och ändå önska lite till, medan det är omöjligt att sitta kvar i bilen via ipodlyssning...