Annons

Då var man fast

1
Sitter med kontraktet på i40 Sport A6 vad nu står för har jag inte fått in ännu, men det blir sega 14 dagar innan dags för leverans, men så go bil hoppas den motsvara det som jag upplevt på provkörningarna.
Sitter just nu och bestämt oss för en ny i40 sport 2.0 A6 Lördag april -12 Så nu blir det upp till bevis. Hoppas den håller vad det verkar och det rykte som följt med bilen.
Annons

2
Hejåvälkommen gemansson! :D :D

Vad valde du för färg? Några extra tillbehör?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

Tja

3
Det var inte så mycket till att välja till den modellen :D men extra ljus la försäljaren till innan jag kommit innan dörren. Färg Sleek silver.
Gert
Sitter just nu och bestämt oss för en ny i40 sport 2.0 A6 Lördag april -12 Så nu blir det upp till bevis. Hoppas den håller vad det verkar och det rykte som följt med bilen.

4
Hej och mycket välkommen till Forumet, Gemansson! :D :D
Grattis till bilvalet!
Kan i40:n bara lite, men tror att A6 betyder sexstegad automatlåda... :wink:

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

jaja iQ ma är klart att A6 står för aut. 6

5
ska förska att inte sänka intelligensnivån på forumet med mina inlägg.

Någon som föresten vet om det är enkelt att läggatill automatisk bagage öppnare, såg att det fanns när jag satt o dreglade i katlogen i helgen. Har inte hunnit ringa o fråga.
Sitter just nu och bestämt oss för en ny i40 sport 2.0 A6 Lördag april -12 Så nu blir det upp till bevis. Hoppas den håller vad det verkar och det rykte som följt med bilen.