Annons
Annons

3
Ckiller >

De är A & O när man kommer med kritik att precisera detta mer i detalj och inte bara sådär rakt om du förstår vad jag menar.
Dels för att resp. verkstad skall få en chans att bemöta kritiken och dels för att de kan vara av intresse för oss andra av vilken orsak du blivit lite sne på dom. Finns ju en liten lathund (Namngivna handlare och verkstäder - Regler!) som första punkt under rubriken "service underhåll inköp" här på forumet som man bör kolla i först innan man iaf. namnger någon speciell verkstad.

Nu skall jag på intet sätt spela ordningsman här, utan de är bara ett litet tips. :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

4
Okej

Efter mycket klagomål från mej har dom ändrat på sig och tagit det på allvar så tar tillbaks vad jag sa för tillfället


Problemet jag hade förut var att ingen brydde sig överhuvudtaget saker glömdes bort osv

5
Bra !! Skönt att de har skärpt sig, fast o andra sidan skall man inte behöva tala om för dem att inte glömma bort saker... väntar med spänning på att höra fortsättningen...............
"Joppe"

6
Joppe skrev:Bra !! Skönt att de har skärpt sig, fast o andra sidan skall man inte behöva tala om för dem att inte glömma bort saker... väntar med spänning på att höra fortsättningen...............
Väntar med spänning på att inte få höra någon fortsättning... :roll:



S
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting