Annons

Bedrövlig respons!!!

1
Jag trodde detta skulle vara ett aktivt forum där folk utbytte tankar, erfarenheter och tips om sina Hyundai.
Pyttsan!
Visst, det är många läsare här men det är knappt någon som skriver nåt. Nästan oavsett avdelning, det är bara på SUV som det är någorlunda aktivitet.
Inga vidlyftiga diskussioner pågår här och inga konstruktiva tips lämnas till dom dom har frågor eller problem. "Lös dina problem själv", typ. :?
Fortsätter det så här är det lika bra att slå igen!

Många biltillverkare har förstått vikten och vidden av att ha ett seriöst forum och det förekommer t o m att anställda sitter och svarar på inlägg på betald arbetstid och det går att räkna hem detta i form av mindre belastning på andra avdelningar samt att det ger en del PR. Forumet i sig blir ju också en guide för såväl privatpersoner som verkstäder. Tydligen så har i all fall inte Hyundai Sverige förstått detta.

Jag räknar till att det är sammanlagt 23814 st som läst inläggen på denna första sida. Och 63(!) svar. Det är mindre än tre promille!

Bättring! Annars har forumet inget existensberättigande!
Jag har börjat söka mina svar på utländska forum men nog borde det väl gå att bedriva ett högkvalitativt dito även här?
Annons

Re: Bedrövlig respons!!!

3
Tjena.

Det har varit stiltje periodvis flera år tillbaka.

Forumet startade som ett rent SUV-forum, men när det blev för lugnt togs beslutet att öppna upp för alla Hyundaimodeller.

Jag tror att det flesta modifieringar som görs (på nya bilar alltså) mest handlar om kosmetika och det finns det typ 70 andra siter som avhandlar.

Men lugn bara, när det inte längre handlar om vilken färg på stereobelysningen man ska ha, så kommer folk in hit också :-)

Jag tror det blir svårt att få Hyundai-supportad input/guidning. De, liksom de flesta andra biltillverkarna, är väl livrädda att folk ska skruva själva.

Så...ut och sprid ordet så vi får lite fart igen! :-)
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"


Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)