Annons

Valkomna, nye och gamla medlemmar!

1
OK 5

Eg fant først Santa Fe Forum. Fordi eg søkte på en søkemotor angående Hyundai Santa Fe. Var på jakt etter en firhjulstrekker og SUV.
http://www.i2k.com/~gopack/santafeforum

Så, senere fant eg Club Hyundai SUV Sweden. Bra.
www.hyundai.nu

Eg har gitt ros til dette forumet før, og eg gjør det gjerne igjen.
Og når eg i tillegg gjorde et kjøp av en Santa fe. Er fornøyd hittil ...

Eg er til stadighet inne i forumet, får mange gode tips.
Ros til alle dere som er så aktiv med gode ideer og undersøkelser.

Jarle
Annons

2
Hej JarleV o välkommen till vårt eminenta forum! :D Det är alltid trevligt att få lästräna lite norska. En gång i tiden jobbade på Norsk Data och jag lyckades till och med förstå en av kollegorna från Haugesund till slut, fastän det tog ju sin tid... :wink: :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

Valkomna, nye och gamla medlemmar!

3
Hei ClasseClas
Hyggelig at du har jobbet i Norsk Data. Var du da bosatt i Norge også ?? Hadde du da Hyundai Santa Fe?

Etter som jeg har registrert , så er vi to nordmenn som er med i forumet.
Ser at Vegard er inne av og til fra Krisiansand. Ein ivrig campingvognbruker han også ??? Norsk Caravanklubb forum ?
Vi gjør oss sikkert forstått , dersom vi ikkje bruker for mye dialekt. (Lokalt språk)

Eg vil også gi tilbakemelding om at Club Hyundai Sweden forumet har en god stemning , som bidrar til trivsel og humør.

Jarle

4
Det var längesedan jag jobbade på Norsk Data, det var mellan 1986-1989 och då var det SAAB 9000i som gällde. Jag jobbade på det svenska huvudkontoret i Upplands Väsby (mellan Stockholm och Arlanda flygplats). Det blev en del besök i Oslo och även på en del konferens- och kursanläggningar i Norge under den perioden.

När det gäller norrmän så tror jag faktiskt att ni är minst 3 forumister, varav 1 inte har gett sig tillkänna än... Vi väntar tålmodigt på lite livstecken! :D

Språket är OK att förstå tycker jag, var i Norge kommer du ifrån? Jag har inte kommit mig för att kolla på någon karta än.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision