Annons

backsensor

1
back senssor
av ulle » 24 feb 2014, 16:47
Var in och böt bromskontakt och monterade på samma gån dragkrok från tule på hyundai i Bollnäs,efter det funkar inte back varnaren,det pipet till som vanligt när man lägger i backen men sen larmar den inte för något föremål,är det någon som vet vad felet kan ligga? det är en ix35 el mvh.Ulf

ulle

Inlägg: 1
Blev medlem: 24 feb 2014, 16:40
Annons

Re: backsensor

2
Enklast är väl att ringa verkstaden som monterade draget så får de ta in den igen och kolla så de inte har lyckas koppla ur någonting av misstag. Skulle det vara någonting annat så har du väl fortfarande garanti kvar på bilen.
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

Re: backsensor

3
ulle skrev:back senssor
av ulle » 24 feb 2014, 16:47
Var in och böt bromskontakt och monterade på samma gån dragkrok från tule på hyundai i Bollnäs,efter det funkar inte back varnaren,det pipet till som vanligt när man lägger i backen men sen larmar den inte för något föremål,är det någon som vet vad felet kan ligga? det är en ix35 el mvh.Ulf

ulle

Inlägg: 1
Blev medlem: 24 feb 2014, 16:40
Var till Bollnäs en gång till och dom sa att det var fel el kontakt till bilen kunde byta för 1500 spänn,ihelvete sa jag ringde dragkrokslagret,rätta grejer sa dom kom hit så kopplar vi sa dom men 26 mil nä,ringde Hudiksvall hyundai och bad dom kolla felet,åkte dit trevligt bemötande,det tog en timme drygt så ringde luren,kortis i en givare.Garanti sak kosta inte ett öre så var det löst.Så nu vet jag var jag skall serva bilen i alla fall
Med vänlig hälsning ULF :D