Annons

Vård av Solidsvart bil?

1
Tjena,

har en solidsvart Tucson som jag aldrig blir nöjd med efter tvätt- oavsett viket schamo jag använder så skinner den aldrig och oavsett hur snabb jag är på att torka så blir det alltid massa fläckar kvar.

Är dte någon här på forumet som kan tipsa om en bra produkt som VERKLIGEN fungerar?

Tacksam för alla svar

PS: Aldrig mer svart bil, alla repor och rispor syns så j...rans tydligt!
Annons

3
har varit iväg och snackat med lokala Ditec-kontoret...Skall lämnas in vecka 31 är min förhoppning. Helt värdelöst med svart bil (och det gör ju saken inte bättre att jag har ljusbeige skinnklädsel) svårt att hålla rent utvänding OCH invändigt- mycket bra kulörval, eller?

4
Livet blir betydligt enklare med en Ditec lackbehandling. Jag körde en svart Cheva Transsport tidigare och den såg faktiskt riktigt anständigt ut med Ditecen och regelbunden återbehandling varje år.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

5
ClasseClas skrev:Livet blir betydligt enklare med en Ditec lackbehandling. Jag körde en svart Cheva Transsport tidigare och den såg faktiskt riktigt anständigt ut med Ditecen och regelbunden återbehandling varje år.
varför inte åröjsa 5000 sek för metalic i stället.

7
Det bästa är metallic OCH lackbehandling. Här är min bil nyhämtad efter en Ditec återbehandling igår. (Klickbar bild).
Bild
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

8
ClasseClas skrev:Det bästa är metallic OCH lackbehandling. Här är min bil nyhämtad efter en Ditec återbehandling igår. (Klickbar bild).
Bild
Ser ju väldigt fin ut, blir nog en sådan där ditec behandling på nästa bil.

sagt och gjort, svart Tuscon levererad och ditech behandling beställd. :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Sagt och gjort, blev lite irriterad på att de satte på en sådan där fjollig logga utan att fråga. Bilen blev grym