Annons

NYA SANTA FE 2007

1
Äntligen,

Nu har jag skrivit på för att byta min Santa Fe 2002 CRDI med 160.000 Km på mätaren mot en Satin Beige Santa Fe CRDI 2007 med partikelfilter som byggs i Augusti i Korea . Bilen skall levereas September/Oktober. Jag kan knappt vänta.

Thomas :D
Annons

Re: NYA SANTA FE 2007

3
falken skrev:Äntligen,

Nu har jag skrivit på för att byta min Santa Fe 2002 CRDI med 160.000 Km på mätaren mot en Satin Beige Santa Fe CRDI 2007 med partikelfilter som byggs i Augusti i Korea . Bilen skall levereas September/Oktober. Jag kan knappt vänta.

Thomas :D
Tycker de nya 2007 priserna är "svinpriser", larvigt att höja 10000 med en gång. Partikelprishöjningen är väll också si så där.

Finns ingen logik i att en 150 hk diesel är såpass mycket dyrare än en 189 hk V6:a

4
Kollossalt snygg och tacksam färg iallafall, den är inte den vanligaste, men den ser alltid ren ut (hittills iallafall - har varit ute på grusvägar och testat).
Svart inredning ser också läckert ut...
Gratulerar till bilen!! :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Re: NYA SANTA FE 2007

5
brodeur skrev:
falken skrev:Äntligen,

Nu har jag skrivit på för att byta min Santa Fe 2002 CRDI med 160.000 Km på mätaren mot en Satin Beige Santa Fe CRDI 2007 med partikelfilter som byggs i Augusti i Korea . Bilen skall levereas September/Oktober. Jag kan knappt vänta.

Thomas :D
Tycker de nya 2007 priserna är "svinpriser", larvigt att höja 10000 med en gång. Partikelprishöjningen är väll också si så där.

Finns ingen logik i att en 150 hk diesel är såpass mycket dyrare än en 189 hk V6:a
Jag läste ngnstans i en biltidning att det kommer dyka upp en diesel-sexa vartefter för EU-marknaden. Vet inte om det stämmer, men rykten har en förmåga att besannas. Undrar vad den pjäsen kommer att få kosta? :roll: :?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision