Annons

lackonsavering

1
Har nu hämtat min Santa Fe efter ditecbehandling (4.750 kr) Arbetet gjordes grundligt man tog sig tid att även snygga till hjulen plus välputsade rutor Ett jättebra jobb .Gjort in Halmstad Hälsningar Lelle 31
Annons

2
Skönt med lack behandling
Själv valde jag Diamondbrite som har 6års garanti + att det inte kostar massa vid efter behandlingarna
kostar typ 250kr / året

P.S
försök att välja rätt forum när du postar
D.S
Tucson V6 Excl. 2005
Preems bäste vän

3
hbg skrev:P.S
försök att välja rätt forum när du postar
D.S
Riktigt, "Hbg"; för att hålla forumet lättläst så är det viktigt att fundera över var posten gör sig bäst, men det är fullt förståeligt om newbies är lite vilsna i början.
Jag fick faktiskt fundera en stund innan jag hittade en lämplig rubrik att flytta tråden till. i vårt nya, komprimerade forum.

Det bästa är att man använder "sök-funktionen" här ovan för att kolla vad som är skrivet i ämnet sedan tidigare, och att sedan haka på där.
På så vis samlar vi all kunskap i ett ämne på ett och samma ställe.

Låt nu inte denna flytten störa varken "Lelle 31" som gjorde ursprungsposten, eller någon annan som funderar på att posta.

Posta på bara - ClasseClas och undertecknad städar gärna undan och pusslar rätt sådant som kanske hamnar lite snett i början.

Efter som ni vill väl bägge två så dömer jag 1-1 och hoppas på fler poster - fair enough?



Swedefe - moderator med nyckel att flytta poster
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting