Annons

Robbans Santa

1
Tjenare på er !!

Här kommer ett par bilder på Santan, nyskodd med 275/45-20" - men det ser fasen så klent ut på bild... måste skaffa större :D

Jag tog ett par bilder på åket efter att jag varit ute i skogen och tassat med vår nya lilla Schäferkille. (lite OT men jag var tvungen att klämma in en bild på gobiten)

Bild


Bild


Bild


Bild


Bild


Ha det // R
Senast redigerad av Robban den 24 jul 2007, 12:52, redigerad totalt 1 gånger.
Annons

3
Korsifridensnamn en sån go´ liten schäfervalp...! :D :D
Hej igen Robban! Förstår att du vill få med honom på bild!
Mycket snyggt ekipage också; De fälgarna är verkligen snygga, och gör sig bra på bilen! 20-tummare är väl stora nog, för bilen är väl inte så hög som K2...!? ( :lol: :lol: )
Ser förresten att du också hör till dem (läs: oss) som kör med p-ljuset och dimljuset i kombination vid dagsljus...! :wink: :wink:
Senast redigerad av Skäreläjan den 24 jul 2007, 16:18, redigerad totalt 1 gånger.
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

4
Det är Fox Inox 8,5x20 som sitter på, tycker att dom gör sig riktigt bra på santan.

Inte för mycket vägstuk, å så gillar jag feta polerade fälgkanten :P

Skäreläjan - det är klart man kör med ljuskombon, det ser ju stenhårt ut :D

// R

5
Var ute och miljötränade hunden i det lokala grustaget i morse, så det var ju givet med ett "photoshoot" vågade mig dock inte upp lika brant som Svartbjörn :oops:

Bild


Bild


Bild


Bild


Vad gillar ni min nya grill och läppen på bakbumpen då ? jag tycker att det är kul att plocka på nått litet så det inte är standard ur kartong längre :P

Ha det // R

6
Mycket tjusiga bilder, Robban!
Fint med lite extra krompedutter, må jag säga!
Här är fler på forumet som gillar kromat! (Eller hur ClasseClas t ex... :D :wink: )
På den mittersta bilden har du dessutom fått fram hur breda däck du har! Ser ut som 375/20 nånting, eller...?( :lol: :lol: ) Fin bild!
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

7
Skäreläjan skrev:Mycket tjusiga bilder, Robban!
Fint med lite extra krompedutter, må jag säga!
Här är fler på forumet som gillar kromat! (Eller hur ClasseClas t ex... :D :wink: )
Jajamänsan! Krom är mumma! :D 8)
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

8
Kanonsnyggt Robban!

Den är för jäkla snygg, Santan. Fint färgval. Fäljarna är helläckra! Blir själv riktigt sugen men det brukar ju inte vara gratis direkt!

Hälsningar
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

9
Nu när jag vaknat upp vinterdvalan så lovar jag att ta mer bilder på kärran, och jag hoppas att fler hakar på.

Det är aldeles för tomt på bildfronten för att det ska vara hälsosamt :) ... kanske borde vi ha någon form av löpande temafotografering eller utmaning för att sporra oss lite extra ?

Hur som, jag ska försöka panga på lite så fort tillfälle ges.

Ha det // R

10
:D Kul ide´Robban! det där med temafotografering.
Vi får väl se om det blir nåt napp.
Vovven är väl ingen liten valp längre? Kan tänka mig att den blir
året i maj? Bruks?Lydnad?Spår?Agility? Eller bara sällskap o motion?

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

11
Ja vi får utveckla det hela, jag har för avsikt att fota lite i helgen (efter en tvätt) :P

Jag återkommer på fredag med uppdraget/temat för veckan, så kan det rulla på fram till fredag nästa vecka då någon annan föreslår ett tema.

Vargen blir året den 12/5 så där hade du full koll :) än sålänge är det mycket lek och lär, men han har visat ett jäkla spårintresse så det kan nog få bli en karriär kanske :P

Vi har även gäng i bekantskapen som tränar skydd/ipo på tävlingsbas, vi har varit med och testat honom lite och även där verkar det finnas goda anlag :)

Han stammar från fina brukslinjer så om vi inte gullar sönder honom helt å hållet så finns det kanske hopp :D

Ha de // R

12
Robban skrev: Jag återkommer på fredag med uppdraget/temat för veckan, så kan det rulla på fram till fredag nästa vecka då någon annan föreslår ett tema.
Ha de // R
Jättekul idé Robban!
Jag föreslår att du lägger upp en särskild tråd här under "bilarkivet" just för dessa "temaveckorna"! :D :D :D
(Här på forumet finns det mängder av fotografer - både amatörer och yrkesproffs! :D :D )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

14
Robban skrev:Bra förslag, jag skapar upp en "tematråd" som vi kan fylla på vartefter.

Vänta med spänning på veckans uppdrag som kommer på fredag :P

// R
Ta något som inte kräver tvätt då för tusan. Vet inte hur många ggr jag tänkt fota bilen och lägga upp lite bilder,men med en här vintern, Suck.. Man hinner bara ut ur tvätthallen så är det klippt. :(
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

15
opticrob skrev: Ta något som inte kräver tvätt då för tusan. Vet inte hur många ggr jag tänkt fota bilen och lägga upp lite bilder,men med en här vintern, Suck.. Man hinner bara ut ur tvätthallen så är det klippt. :(
Bara att göra en "Marjasin": Klippa o klistra i fotoshop! :lol:

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart