Annons
Annons

2
"Så få aktiva..."? Jo, det kan väl gå i perioder det där; Många - läs: de flesta - har ju annat för sig också. Må väl vara ursäktligt, tycker jag, men ibland är det ju ett helt gäng "online" samtidigt...! :D :D :lol:
Sen tycker jag forumet är alldeles utmärkt i sin nuvarande utformning; Är det något som skiljer de olika modellerna åt, så är det väl just servicen, förbrukningen och modifieringarna... eller? :D
Men OK, jag fattar vad du menar, Brodeur, kanske en rubrik som innefattar samtliga - ej modellrelaterade - spörsmål...?
Det har vi ju redan... :roll: :roll:
http://www.hyundai.nu/phpbb/index.php?c=11
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Skäreläjan skrev:"Så få aktiva..."? Jo, det kan väl gå i perioder det där; Många - läs: de flesta - har ju annat för sig också. Må väl vara ursäktligt, tycker jag, men ibland är det ju ett helt gäng "online" samtidigt...! :D :D :lol:
Sen tycker jag forumet är alldeles utmärkt i sin nuvarande utformning; Är det något som skiljer de olika modellerna åt, så är det väl just servicen, förbrukningen och modifieringarna... eller? :D
Men OK, jag fattar vad du menar, Brodeur, kanske en rubrik som innefattar samtliga - ej modellrelaterade - spörsmål...?
Det har vi ju redan... :roll: :roll:
http://www.hyundai.nu/phpbb/index.php?c=11
Poängen är att det är inte fler som skriver inlägg än att modell indelningen blir överflödig.

Skriver du något på det generella forumet får du inga svar.

Det är lätt att missförstå min poäng är inte att alla ämnen är gemensamma men jag vill ha trådarna rörande samma ämne i samma forum. Till ex servicepriser Tucson och servicepriser Santa Fe kommer som två olika trådar som är synliga i samma forum.

Jag kan ge ett lysande exempel, jag har köpt en eftermarkandsfärddator som är suverän. Lika gilltigt för alla bilmodeller bara de är tillräckligt nya. Att skriva detta i det generella forumet käns meningslöst för då får man ingen respons utan vad man gör är att lägga in en tråd i respektive modells forum. Det blir dubbeltrådar med påföljande bannor.

4
Hej brodeur, det är lite lurigt att snitta ett forum på rätt sätt. Jag tycker att vi har förbättrat strukturen sedan tidigare iaf. Jag tycker det finns en poäng att hålla modellspecifika frågor i sitt forum, annars blir det bara förvirring för folk glömmer att tala om vilken modell det gäller.

Ta gärna fram ett komplett förslag på en struktur så kan vi resonera vidare kring det! :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

5
brodeur skrev: Jag kan ge ett lysande exempel, jag har köpt en eftermarkandsfärddator som är suverän. Lika gilltigt för alla bilmodeller bara de är tillräckligt nya. Att skriva detta i det generella forumet käns meningslöst för då får man ingen respons utan vad man gör är att lägga in en tråd i respektive modells forum. Det blir dubbeltrådar med påföljande bannor.
OK, jag förstår vad du menar, och kan kanske hålla med till viss del.
Men som ClasseClas säger: Ett komplett förslag på en bra struktur så får vi se... Tänk då också på allt det jobb som våra moderatorer lägger helt ideellt på forumet! :roll: :D :D :wink: :wink:

PS; Vad då för "eftermarknadsfärddator"...?
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

6
Skäreläjan skrev:
brodeur skrev: Jag kan ge ett lysande exempel, jag har köpt en eftermarkandsfärddator som är suverän. Lika gilltigt för alla bilmodeller bara de är tillräckligt nya. Att skriva detta i det generella forumet käns meningslöst för då får man ingen respons utan vad man gör är att lägga in en tråd i respektive modells forum. Det blir dubbeltrådar med påföljande bannor.
OK, jag förstår vad du menar, och kan kanske hålla med till viss del.
Men som ClasseClas säger: Ett komplett förslag på en bra struktur så får vi se... Tänk då också på allt det jobb som våra moderatorer lägger helt ideellt på forumet! :roll: :D :D :wink: :wink:

PS; Vad då för "eftermarknadsfärddator"...?
Jag återkommer när det fina vädret har försvunnit.


:wink:

Den hade jag glömt