Annons
Annons

4
Det går ju också att ställa om default-tidszon för nya användare... Ett svenskt forum bör ju ge nya användare rätt tid utan pill. Undertecknad fick också ändra själv. Fast det är klart, jag bor ju i Sundsvall som ligger en bit i från Säffle, kanske är det? ;)
Santa Fe 2,2 CRDi Exclusive 5 -07
Qpax båge med 3x NBB Alpha
Eberspaecher Hydronic med fjärr

5
Sebster skrev:Det går ju också att ställa om default-tidszon för nya användare... Ett svenskt forum bör ju ge nya användare rätt tid utan pill. Undertecknad fick också ändra själv. Fast det är klart, jag bor ju i Sundsvall som ligger en bit i från Säffle, kanske är det? ;)
Det är jag som har missat att ändra från sommartid. Tyvärr saknar denna forumversion stöd för daylight savings. Nu har jag ändrat manuellt. Tack för påpekandet.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

Re: klockan ligger 1tim fel på forumet..

7
Hej, skriver i denna tråden ist för att skapa en ny.

Nu har det gått om till vintertid och klockan ställs tillbaka en timme sedan idag kl. 3 på morgonen. Ni medlemmar / inloggade användare måste själva ändra detta i kontrollpanelen genom att gå till inställningar och klicka på nej för alternativet om sommartid / DST ska aktiveras. För besökare / ej inloggade användare så är detta redan ändrat, dock fungerar det inte för inloggade användare då man själv kan bestämma hur inställningen ska vara, Med vänlig hälsning