Annons

Forumförslag

1
:oops: Det blev lite flummigt detta..så jag ändrar och förtydligar...Lär inte stå många rader om Hyundai på Svenska fans :D
Tycker att detta forum är lite struligt med alla rubriker.. rekommenderar en titt på Svenska Fans Söderstadion, där är det öppet forum, en länklista,sedan finns rubriken "ämne", har man svarat ett inlägg på den rubriken, så samlas alla inlägg på detta ämne, så det går att följa "ämnet" och vilka som svarat m.m och sedan finns det klubbrum för speciella målgrupper (jag skriver mycket på Bajens sidor)... Så jag föreslår, öppet forum för alla typer av Hyundai, med klubbrum för det enskilda märket..typ Tucson. Och sedan ett sökregister för "nick" , inlägg eller datum.. Sedan tycker jag att det senaste inlägget bör stå först...

Sorry..Dyslektikern i mig firade triumfer igår :wink:
Senast redigerad av Roger Älta den 20 jun 2009, 09:49, redigerad totalt 2 gång.
Chevrolet Corvette 88 cab. f.ö till salu
Chevrolet Cheyenne 2500 D 92
å så lilla gummans Tucson 05
Har ju för fan en grävmaskin också.. Hydrema 1100 C 09, med en jävla drös skopor till..
Annons

2
Kikade lite på "Svenska Fans", men hittade inget om Santa Fe (i mitt fall, då...)?
Du får ge oss nån länk eller nåt... :idea:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

7
Just det! Jag har av ngn anledning glömt bort att fixa det. Jag ordnar till det snarast ihop med lite andra grejor.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

9
ClasseClas skrev:Nu har jag ändrat och lagt till på forumet. Kommentera gärna! :D
Bra Classe! :D :D
Jag tycker det blir lättare att hitta, och fint upplägg!
Nu ser det inte längre så "SUV-specifikt" ut, utan är mer ett Forum öppet för fler modeller!
(Fast det egentligen är en kosmetisk förändring...? SUV:arna dominerar ju trots allt, och det skall de väl...? 8) )
Snyggt jobbat! :D :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

10
Skäreläjan skrev:
ClasseClas skrev:Nu har jag ändrat och lagt till på forumet. Kommentera gärna! :D
Bra Classe! :D :D
Jag tycker det blir lättare att hitta, och fint upplägg!
Nu ser det inte längre så "SUV-specifikt" ut, utan är mer ett Forum öppet för fler modeller!
(Fast det egentligen är en kosmetisk förändring...? SUV:arna dominerar ju trots allt, och det skall de väl...? 8) )
Snyggt jobbat! :D :D :D
Och som en följd av det så är det snart dags att ändra logga och namn på forumet. Sug på den... :shock: :shock:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

11
Den frågan var inte snäll.Man kan säga att "den suger". :roll:

Obs! Uttrycket är inte sexistiskt! Helt vedertaget och gångbart i åldrar från 6-7 bast och uppåt. Tror det kommer från anglosaxiska "It sucks".
(inga högskolepoäng för den teorin va? :D )

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

12
ClasseClas skrev: Och som en följd av det så är det snart dags att ändra logga och namn på forumet. Sug på den... :shock: :shock:
Nejdå! Ursprunget är ju SUV-klubben, även om de med övriga modeller också är välkomna! :D
(Vi har ju ett flertal verkstadsexperter här, och de har ju erfarenhet av alla modellerna, verkar det som...? :biggrin:

(Petroff: Undrar inte du också varifrån det "anglosaxiska" uttrycket härstammar...? :shock: :oops: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

13
Skäreläjan skrev: (Petroff: Undrar inte du också varifrån det "anglosaxiska" uttrycket härstammar...? :shock: :oops: )
Ja, jo, men..? Som framgår fick jag inte ihop till några högskolepoäng?
:2lol:

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

14
petroff skrev: Ja, jo, men..? Som framgår fick jag inte ihop till några högskolepoäng?
:2lol:
Petroff :wink:
Skulle tro, att du skulle klara det med glans...! :finstilt: :!: :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

15
Skäreläjan skrev:
petroff skrev: Ja, jo, men..? Som framgår fick jag inte ihop till några högskolepoäng?
:2lol:
Petroff :wink:
Skulle tro, att du skulle klara det med glans...! :finstilt: :!: :D
Är det en merit i mitt CV alltså? :lol: Knappast va?

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart