Annons

16
Skäreläjan skrev:
ClasseClas skrev: opticrob, körde du Jagga eller MG förr i tiden månntro? :wink: :wink:
Snarare då Chevrolet, Dodge, Olds och Cadillac m m...! :D :D :D
Kolla vilka härliga jänkare:
http://www.jeraeus.net/jankare.htm
:dregla: :wow:
Jäkla trevlig sida du.... :wink:
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!
Annons

17
opticrob skrev: ...och nå´n gång kommer det att stå en snygg brunett med fel på bilen som jag kan hjälpa... :mrgreen: :mrgreen:
Om en snygg tjej behöver hjälp, har jag givetvis verktyg...! :badgrin: :badgrin: :badgrin: :oops:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

18
Inte ens när jag körde engelskt hade jag så där mycket verktyg med mig... (fast någon gång hade det nog behövts)


Jänkare kan man titta på HÄR

Och ni som (oxå) är bekanta med Lucas...Han hade inte så fel ändå!

"Smoke makes all things that are electrical work. Remember the last time smoke escaped from a transformer? Didn't it quit working? I sat and smiled like an idiot as more of the truth dawned. I remembered when I'd witnessed the awful destruction of a four-kilovolt breaker and bus at Sunnyvale. The breaker and bus had leaked out so much smoke that they actually melted and quit working. See, it's the conductor that carries the smoke from one device to another. It starts at a power plant where the stuff is burned to produce smoke. The smoke we see coming from the stacks is excess that the system doesn't need. The smoke is then sent down the conductors to transformers. Transformers are big and require lots of smoke to work properly. That's why the conductors are so big. If those conductors spring a leak, it lets the smoke out of everything, and then nothing works! Forget about electron theory!" :roll: :wink:
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"


Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)

19
Skäreläjan skrev:
opticrob skrev: ...och nå´n gång kommer det att stå en snygg brunett med fel på bilen som jag kan hjälpa... :mrgreen: :mrgreen:
Om en snygg tjej behöver hjälp, har jag givetvis verktyg...! :badgrin: :badgrin: :badgrin: :oops:
Yes... We like screwing.. :oops: :oops:
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

20
anders skrev: "Smoke makes all things that are electrical work. Remember the last time smoke escaped from a transformer? Didn't it quit working? I sat and smiled like an idiot as more of the truth dawned. I remembered when I'd witnessed the awful destruction of a four-kilovolt breaker and bus at Sunnyvale. The breaker and bus had leaked out so much smoke that they actually melted and quit working. See, it's the conductor that carries the smoke from one device to another. It starts at a power plant where the stuff is burned to produce smoke. The smoke we see coming from the stacks is excess that the system doesn't need. The smoke is then sent down the conductors to transformers. Transformers are big and require lots of smoke to work properly. That's why the conductors are so big. If those conductors spring a leak, it lets the smoke out of everything, and then nothing works! Forget about electron theory!" :roll: :wink:

:mrgreen: :mrgreen: Håller med! Jag hade en dator som drevs av en grå rök....
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

21
opticrob skrev:
Skäreläjan skrev:
opticrob skrev: ...och nå´n gång kommer det att stå en snygg brunett med fel på bilen som jag kan hjälpa... :mrgreen: :mrgreen:
Om en snygg tjej behöver hjälp, har jag givetvis verktyg...! :badgrin: :badgrin: :badgrin: :oops:
Yes... We like screwing.. :oops: :oops:
Who doesn't... :shock: :shock:

/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.

22
NoC skrev:LUCAS e de bästa... så himmla lätt att ställa om bränsle då
hade de i saaben tidigare
i saaben hade jag alltid en ny turbo i bagaget ifall den skulle pajja
fast nu har jag bara en massa rör där (rally bur)
Saab har en tändens att behöva ett extra turbo byte ibland... :lol:
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

23
petroff skrev::D men inte f-n åker du väl omkring med den arsenalen i skuffen?
Det är ju för tusan hundra kilo verktyg?

Petroff :wink:
-Näpp.Startkablar.Varningstriangel.(Inte helt väck i pallet Robban!Love You)

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart