Annons

I20 Går som ett troll!

1
Hyundais I20 med 2,0l motorn och automatlåda måste va ett vinnande koncept..
Test körde en sådan i onsdags och vilken glad överaskning det va..
På några röda så låg man lite för fort på vägen, och det slutade med att man svängde in med bresidan i rondellen och med hjärtat i halsgropen..
He he!! jösses vilken väghållning!!
Ps! Dubbfritt är INTE kul.. ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
Annons

2
:lol: :lol: ...och hastighetsmätar´n var så liten så den inte syntes, eller...? :badgrin: :badgrin:
Och nej, håller med om att dubbfritt inte är så roligt...! :shock:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

4
Tiffster skrev:i20 finns inte med 2.0 motor, dock så finns ju i30 med diesel 2.0 och bensin 2.0
Stämmer bra det!! 1,4l bensin ska det va... ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

6
Ibland så är man ute och cyklar i snövädret med noll koll.. He he..

Det var 2,0l bensin motor med automat, men modellen är I30 sport...

I30 går som ett troll ska det nog vara, men det vet ju de flesta redan... ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

7
I30 är mysig. Jag gillar särskilt 1,6 litersdieseln. Stod länge i valet och kvalet och valde mellan en I30 kombi eller Kia Ceed kombi. Fick dock ner priset på en I30 sk eco-sense och är snart en lycklig ägare, förhoppningsvis, till en sprillans ny I30 nästa vecka.

Edit: Det verkar fö vara tunnsått med I30ägare på detta forumet??
Hyundai I30 1,6D blue 2010

8
Ingooo skrev:I30 är mysig. Jag gillar särskilt 1,6 litersdieseln. Stod länge i valet och kvalet och valde mellan en I30 kombi eller Kia Ceed kombi. Fick dock ner priset på en I30 sk eco-sense och är snart en lycklig ägare, förhoppningsvis, till en sprillans ny I30 nästa vecka.

Edit: Det verkar fö vara tunnsått med I30ägare på detta forumet??
Lugn!!! Har en känsla att det lossnar nu på I30 fronten.. Och grattis till bilen.. :D
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

9
Ingooo skrev:I30 är mysig. Jag gillar särskilt 1,6 litersdieseln. Stod länge i valet och kvalet och valde mellan en I30 kombi eller Kia Ceed kombi. Fick dock ner priset på en I30 sk eco-sense och är snart en lycklig ägare, förhoppningsvis, till en sprillans ny I30 nästa vecka.

Edit: Det verkar fö vara tunnsått med I30ägare på detta forumet??
Grattis, Hoppas du är nöjd med den.
Jag var och kollade mycket och provkörde flera gånger Ceed och i30.

Men slut valet blev välprutat 8) i30 cw blue 128 hk e-Motion och sen efter 2 månaders försening oxå Välkompenserat :D 8) .
Kalas nöjdmed den, bekvämare och aningen tystare än ceed och bättre och stabilare på vägen, dessutom mycket snyggare ut- och invändigt.
Svart i30 1,6 CW CRDI blue 128 hk 2011