Annons

Ny Tucson ägare

1
8)

Då har man bytt bort en Audi A4 Quattro 2003 bensinare till förmån för en Tucson CRDI World Cup Edition 2006.

Måste säga att hittills är jag inte jätteimponerad med bilens kvalitet med tanke på de fel som har dykt upp under första månaden men däremot imponerad av bilhandlare som jobbar för att vända mig till en nöjd kund. (Mycket beror väl till stor del på förra ägaren kanske)

Om man ser till komfort och bekvämlighet slår den audin med lätthet (audin sänkt med sportchassi). Man sitter högt och får en bättre överblick på trafiken.

Hoppas nu på ett bekymmersfritt bilägande.

Tack för mig, hej!
Annons

3
Hej och mycket välkommen till Forumet, TheNiteman! :D :D
Gratulerar till ett gott bilval! :D :D

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 ) :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Fjärde gången gilt!

6
Tackar tackar :)

Precis hämtat bilen från hyundai då den varit inne idag igen på verkstan för fjärde gången för samma fel. Sabla check engine light vägrar sluta tända sig efter 10-12 mil. Hittills sitter det en ny egr ventil, ny luftmassemätare och de har idag regenisierat partikelfiltret.

Undrar om det blir några följdfel att köra 800mil med detta felet förutom att den ligger runt 0,8 vid lugn landsvägskörning och smårycker ibland?
(Första gången felkod om egr, andra gången LMM, tredje gången LMM igen fast den är ny).

Hoppas nu på det bästa fast det tar på tålamodet :D