Annons
Annons

2
Det blev en svart 1,7 crdi A6 sport.
Skulle haft den redan så kanske i feb om jag ha tur..
Välkommen till forumet. ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

3
Hej och mycket välkommen till Forumet, I40! :D :D
Grattis till bilvalet! :D :D
Kanske inte så många här ännu, men gissar att antalet växer vartefter - den kärran har ju potential att bli en storsäljare...! :D :D
(Det har fler än Martin upptäckt - och han äter Hyundai´er till frukost...!:lol: :lol: )

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 ) :D :D :lol: :lol:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
Hejåvälkommen I40! :D :D

Vilken färg har du valt?

PS. Du får gärna fylla i var du kommer ifrån i din profil (ort eller län, vad som passar).
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
Det blev en Blue spirit pearl.
Har haft två tidigare hyundaier och det var kanonbilar.
Getz diesel -06 och en i30cw 2.0crdi -08 med IMOLA paketet på.
Blev kär i i40:n vid första ögonkastet!

7
Tjena!
Här blev det en svart I40 1,7 crdi buissnes 8) . Hämtades ons 7/9 :D .
Fick min Volvofrälsta arbetskamrat att tappa hakan av förtjusning över bilen. Han är väldigt "kritisk" när vi snackar bilar. Han trodde verkligen INTE Hyundai kunde göra en så fin bil :shock: . Det var nästan komiskt att se hans reaktion. Det var provkörning, öppna och stänga dörrar, provsitta bak, ja hela bilen synades och jag bara mös :D . Längtar nästan till måndag då han ska ge rapport till resten av mina "tveksamma till Hyundai" arbetskamrater :D .
Men som sagt Helljuset är riktigt dåligt. Undrar om någon vet något mer om "larmet" som Hyundai Sverige skickat till Korea angående helljuset?

9
Jag hämtar vår i40 buisness sleek silver metallic senast den 14:e november.Har inte ägt någon hyundai förut men vart så frälst över bilen så jag kunde inte låta bli (efter en provtur) och dessutom är det den enda bilen i *storbilsklassen* som jag får dra vår husvagn med på b-kort :D

11
Hej igen!
Ingen bild ännu ClasseClas. Beror väl mest på att frun lyckats backa på min andra bil :( med I40:n Trots backvarnare och BACKKAMERA :shock: Hon var lite distraherad av lillgrabben på cyklen. Ska ner till verkstan och visa bilen någon dag se vad domen blir. Lite deppigt är det men men s..t happens. Tyvärr har även lyset redan börjat krångla :( Det ska ställa in sig själv men lever ett eget liv :shock:
Mitt i allt elände måste jag ändå berömma bilen. Fan va go hon är att köra, får många att höja ögonbrynen när man glider förbi. Känns lite som en "lyxbil" tycker jag :D Någon trodde jag körde BMW :shock: :D Får återkomma med domen från verkstan. Ha de.

12
Körven skrev:Hej igen!
Ingen bild ännu ClasseClas. Beror väl mest på att frun lyckats backa på min andra bil :( med I40:n Trots backvarnare och BACKKAMERA :shock: Hon var lite distraherad av lillgrabben på cyklen. Ska ner till verkstan och visa bilen någon dag se vad domen blir. Lite deppigt är det men men s..t happens. Tyvärr har även lyset redan börjat krångla :( Det ska ställa in sig själv men lever ett eget liv :shock:
Mitt i allt elände måste jag ändå berömma bilen. Fan va go hon är att köra, får många att höja ögonbrynen när man glider förbi. Känns lite som en "lyxbil" tycker jag :D Någon trodde jag körde BMW :shock: :D Får återkomma med domen från verkstan. Ha de.

ja det kan va svårt att göra 2 saker samtidigt.
Och då händer små olyckor ibland.. :cry:

Jag hoppas det inte blev mycket som blev skadat. :(
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

14
Hej och mycket välkommen till Forumet, Boris! :D :D
Grattis till det fina bilvalet! :D :D

(Troligt att jag missat att hälsa ett flertal nya medlemmar välkomna på Forumet - ber om ursäkt i förekommande fall - men
tillströmningen är numera så glädjande stor, att det är lätt att missa...! :oops: )

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Re: Hyundai i40

15
Boris skrev:Hej vi har beställt i40 med premium paket med all loledningen lol lol som fanns
kommer i mitten på november

färg : vit

p.s jätte snygg kärran..bättre än Volvo v70 :-)
Välkommen till forumet Boris. :D
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.