Annons
Annons

2
usch ja och själv blir man 30 idag ! Vad tiden har gått fort när man tänker tillbaks , 15 år sen man fyllde moppe , tänk vilken tid det var när man som jag bodde på landet och slapp cyckla 1 mil enkel resa för att umgås med kompisar , första fyllan och när man kom till skott för första gången ! :lol: Ja jag har iallafall haft roligt dessa 30 åren och tror jag ska ha minst lika kul dom kommande 30 !
Mvh Martin (har ju inte ett dugg med den hundrade medlemen att göra men iallafall .... )

4
Navstar skrev:usch ja och själv blir man 30 idag ! )
Jättemånga GRATTIS till dig! :D :D

...man lär till man är 40 SEN LEVER MAN!!!! (citat av käre maken som är 51)

Hälsn
Stahl

6
Jag har rensat bort några låtsas-medlemmar från London som är genererade av något skunk-script.

Därför har antalet medlemmar gått ner lite grann. Än är det fasansfullt spännande att se vilken Hyundai SUV-ägare som kommer att trilla in på plats 100!

/Er ödmjuke admin

9
Stahl skrev:GRATTIS MOTOROLER! :D :D Jag såg att du blev medlem nr 100.

Stahl
Trist bara att "MOTOROLER" med all säkerhet är ytterligare en compu-generated spamhistoria...

Kul att ClasseClas med stora röda knappen snart tar bort denna smygare och gör plats för en äkta, köttig medlem som riktig nummer 100!!!


Swedefe

14
Nu är det dags att undra vem som registrerar sig som medlem nummer 1000! :shock: :shock: :shock:
I skrivande stund är det 999 reggade...! :D :D :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

15
Skäreläjan skrev:Nu är det dags att undra vem som registrerar sig som medlem nummer 1000! :shock: :shock: :shock:
I skrivande stund är det 999 reggade...! :D :D :D :D
Yes, jag väntar spänt på den riktige/riktiga nr 1000. Tyvärr åker det in 100 spammare just nu för varje riktig... :cry: :cry:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision