Annons

Nora träff

1
Det var hemskt kul att läsa att alla var nöjda och glada och först och främst hade kul. Som vanligt kom det annat i vägen (bl.a min sjukdom) så vi inte kunde komma. Ska försöka nästa gång. Verkar vara hemskt mycket vi hade missat. Vill se mera foton och beskrivning på SantaFe sidan. Så ta dig i kragen Swedfe och skriv en dagbok om den dagen!!
Ha det gott alla.
Kattis
Annons

4
Hei swedfe

triller du fortsatt rundt i oljelandet, med bomstasjoner og dobble bilpriser, så kjør sør-over...

kjører du rett mot solen, midt på dagen, vil du nok til slutt, etter en seks - åtte bomstasjoners tid, komme til byen kristiansand.

ser du da en grå santa-fe diesel, med sort thule takboks, så er det meg, eller kona!! stopp oss, og du skal få både mat og seng...

en telefon til og ringe hjem med, kan du og låne, og internettet er alltid pålogget, så du også har noe å drive med, mens du venter på noen som kan hjelpe deg hjem...

Velkommen til oss!!

Vegard

5
Hörrni!

Jag har järnkoll på vägen!
Drog till Norge med vilje - skulle spana in Caravanmässan på Lilleström - och körde jädrar i det på kompasskurs från Nora till Lilleström!
Bild



Tips! Det handlar inte om gränsen längs E18!
Det här är ancient smugglarvägar
- härliga på MC, men helt okay med bil också.

Å hej vad mycket mil man sparar när man kör så här, :P och tid... :roll:

Men skôj är det!


Tack för inbjudan, Vegard - kan passa bra när min commonrail börjar krångla...

Swedefe
Senast redigerad av Swedefe den 11 okt 2005, 23:27, redigerad totalt 1 gånger.

6
Hei

flott bilde!!

commonrailen er litt syk ja....den krangler ikke, men har norn lyder i seg, men var på langtur forrige uke, og merker ikke noe på bilen ellers. en må stå rett forran bilen når den er varm for å høre dette.

nå skal den få ny trykkpumpe i slutten av neste uke....skjønner ikke helt hvorfor de skal skifte de rørene, men jeg er vel bedre elektrikker, enn commo-rail repratør...

Var dumt vi ikke var på messa samme dag...

Vegard