Annons

bluetooth ......

1
Nu har jag fått vår I40 Business..... allt e kanon ..... förutom helljuset och bluetooth .... jag har två Samsung Galaxy S som inte går att para ihop med bilen .... jag kan söka upp dem och lägga in dem i bilen men stänger jag av bilen måste jag starta upp bluetoothen manuellt ...... hur gör jag för att mobilen ska gå igång automatiskt när man startar bilen som i andra bilar .... e det telefonerna eller bilen jag har problem med..... då jag e född 73 och har tappat allt vad teknik heter vill jag att ni e tydliga med det ni svarar .... tack på förhand ( jag lyckades koppla ur ljudet som spelade när bilen startar/stänger av ialf. ...det ni )
Annons

Re: bluetooth ......

2
freddasp skrev:Nu har jag fått vår I40 Business..... allt e kanon ..... förutom helljuset och bluetooth .... jag har två Samsung Galaxy S som inte går att para ihop med bilen .... jag kan söka upp dem och lägga in dem i bilen men stänger jag av bilen måste jag starta upp bluetoothen manuellt ...... hur gör jag för att mobilen ska gå igång automatiskt när man startar bilen som i andra bilar .... e det telefonerna eller bilen jag har problem med..... då jag e född 73 och har tappat allt vad teknik heter vill jag att ni e tydliga med det ni svarar .... tack på förhand ( jag lyckades koppla ur ljudet som spelade när bilen startar/stänger av ialf. ...det ni )
..... och ska inte instrumenteringen va på svenska ........

4
Citerar mig själv från en annan tråd:
Mitzu skrev: Bara bilar med högre utrustningsnivån premium och sport som har supervision cluster som har svensk språk i färddatorn.