Annons

ännu en!!

1
Ellu på er alla.. Ännu en hyundai ägare som sällar sig till flocken med en trajet bland alla santa fe som alla har vad det verkar som :shock:

Familje far på 34år med 3ungar o den fjärde på g, bor nere i sköna skåne.
Jobbar som snickare o ibland cnc svarvare fast ja står mest o trycker på en knapp då o låter programmeringen skötas av någon annan..

Behövde en rymlig bil och har titta på en trajet förr ett par år sen men tanten ville ha en ford mongo då, men nu satte ja ner foten o sa att jag får inte plats me 4 barn i min lilla volvo 440 som snart trillar ihop.

Satt o kolla runt efter lite grejor till bilen o råka halka in här o sen va ja tvungen o registrera mig då det alltid e något extra som man kan läsa då..

ja det va nogallt för nu vet ja inte va jag ska skriva mer..
:roll:
Annons

2
Hej och mycket välkommen till Forumet, SkaneSteve! :D :D
Grattis till bilvalet!
Förstår att du upptäckt att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju som sagt "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Hejåvälkommen SkaneSteve! :D :D

Jo, vi är många Santa Feägare eftersom vi började som en SUV-klubb. Nu välkomnar vi alla Hyundaiägare i Club Hyundai Cars Sweden.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision