Annons

Ett reg.nummer

1
Jag tänker byta ut original navigatorn mot en "aftermarket" navigator nu när Hyundai skall ha 1400 kronor för en mer än ett år gammal kartuppdatering kallad 2013 års uppdatering.

För att enkelt kunna köpa panelen som sitter runt stereon i en I40 utan navigator behöver jag ett reg.nummer på en I40 utan navigator så jag kan beställa panelen. Allt enligt min verkstad.

Någon som har en sådan bil som har lust att ge mig reg.numret. skicka till

Purehogwild@gmail.com

Är det någon som har en panel köper jag naturligtvis hellre den.
Annons

6
Hej tjosan

Mycket intressant, skulle du kunna/vilja lägga upp bilder med liten beskrivning här på forumet hur detta/din byte går till, kan vara av intresse för andra här på forumet (mig själv tex)

tex första, som att man behöver en ny panel från en bil utan GPS, gärna ochså ca priser så man får en uppfattning vad hela kalaset kostar :D

Med vänlig hälsning
Timo

7
MrDTS skrev:Hej tjosan

Mycket intressant, skulle du kunna/vilja lägga upp bilder med liten beskrivning här på forumet hur detta/din byte går till, kan vara av intresse för andra här på forumet (mig själv tex)

tex första, som att man behöver en ny panel från en bil utan GPS, gärna ochså ca priser så man får en uppfattning vad hela kalaset kostar :D

Med vänlig hälsning
Timo
Jodå, så småningom när allting klarnar och jag lyckats så ger jag källor, priser och hela konkarongen. Det kommer dock ta en stund att leta reda på allt som behövs. Just nu funderar jag på denna eftersom den har spdif-interface för infinity-förstärkaren o.s.v.
http://www.tradesolution.hk/e/ptxwebsto ... /1052.html