Annons

Nya utseendet

1
Väldigt tjusigt måste jag säga. Tar kanske ett tag att vänja sig men det kändes rätt från början. :)

En liten detaljfråga dock. Är det möjligt att få citat att vara kursiva eller på annat sätt lite mer utmärkande än de bara är intabbade en liten bit i inlägget? Nu finns det iofs ett litet citatecken längs upp men inget annat som direkt talar om att det inte är svarstexten.
Santa Fe V6 Exclusive 2003 mörkblå
Santa Fe Crdi Exclusive 2008 mörkgrå
Annons

Re: Nya utseendet

2
Hej!

Nu börjar jag visserligen i fel ände, ska presentera mig i inlägget som Clas har skrivit :)

Ja, nu är det nytt utseende och mycket är på G! :) Forumet är numera också mobilanpassat för alla smartphones och surfplattor, samt en ny adress, hyundaiforum.se.

Ska kika på det snarast (om citaten), bra idé!

Uppdaterar mera om vad som händer i tråden som Clas skrivit.

Fortsatt trevlig dag.

Mvh

Re: Nya utseendet

4
meter skrev:Väldigt tjusigt måste jag säga. Tar kanske ett tag att vänja sig men det kändes rätt från början. :)

En liten detaljfråga dock. Är det möjligt att få citat att vara kursiva eller på annat sätt lite mer utmärkande än de bara är intabbade en liten bit i inlägget? Nu finns det iofs ett litet citatecken längs upp men inget annat som direkt talar om att det inte är svarstexten.
Har helt glömt bort citaten :( :oops: ..tänkte prova hur det ser ut i denna tråden, vi kan ha den som test :)