Annons

Vilken utrustning till resp. modell

1
Detta blir mitt första inlägg på några år ;) Jag gick med här 2011 för att jag tänkte köpa en Santa Fe då. Det blev en Volvo istället, men nu är det dags för byte igen och jag har precis köpt en Hyundai IX 35 2,0 4WD Crdi Sport Automat -10. Affären är klar men en resa, lite service m.m. gör att jag ska hämta den först om en månad. Jag har dock manualen hemma och får därför lite funderingar. Manualen gäller ju för flera modeller och typer. Kan man se vilken standardutrustning som ingår i en viss modell någonstans? Det står en del om en massa roliga detaljer men jag vet inte ens om min modell har dem. Några tips om var man kan läsa mer om modellspecifik utrustning?
Annons

Re: Vilken utrustning till resp. modell

3
Prova att titta på den här länken och modellen "Business". Det är visserligen för 2013-års modell (2012 är bortplockat där Sport modellen fanns och jag kan inte ladda upp PDF filen som jag har för det verkar inte vara ett godkänt format på forumet.).

http://www.hyundai.se/showroom/show/ix35" onclick="window.open(this.href);return false;

Ta bort den sista funktionen under "Komfort & Underhållning", samt de 4:a sista funktionerna under "Interiör & Instrumentering". Då bör det vara ganska lika.
IX35 2.0 CRDi-R M6 Sport -12
Yamaha Stratoliner XV1900

Re: Vilken utrustning till resp. modell

4
Jag har en exclusive - 12 a . Det som skiljer mellan sport och exclusive utvändigt är att min har soltak , kromade dörrhandtag och nyckellös låsning . invändigt så har jag helläderklädsel , backkamera och nyckellöst start stopp .

Mvh / Lasse
Hyundai IX 35 2,0 Exclusive A6 4WD - 12
Casmire brown metalic . SÅLD.

Nya Hyundai IX 35 2,0 CRDI-R 184 Premium A6 4WD - 15
Bluberry blue metallic .