Annons

Nyfiken fråga

1
Vill fråga vår käre Classeclas, bara för att jag är nyfiken; När någon är inne som "dold" har de även tillgång till funderingar och svammel etc?
Känns lite märkligt när alla namn syns och så finns det någon dold....

Känns som lite onödigt hemlighetsmakeri med doldisar för detta öppna forum. Eller har jag helt fel, kommer inte på någon anledning att någon skall vara dold... men det kanske finns.

:wink:
Stahl
Annons

2
Jo, tyvärr kan du o alla andra i din profil klicka för att du vill vara dold när du är inne i forumet. Jag skulle helst vilja att den "finessen" var borttagen, men det går inte att styra. En doldis är helt enkelt en forumist som har valt att mecka lite i sin profil.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

3
VISA INTE OM JAG ÄR ONLINE alt. JA NEJ

Nog inte konstigt om någon kryssat fel. Tycker (likadana alt. på de flesta forum) att dessa alt. är lite otydliga. Har själv kryssat för NEJ, men syns inte ändå..? Har även testat JA med samma resultat.

Info. tack! :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

4
nimbusen skrev:VISA INTE OM JAG ÄR ONLINE alt. JA NEJ

Nog inte konstigt om någon kryssat fel. Tycker (likadana alt. på de flesta forum) att dessa alt. är lite otydliga. Har själv kryssat för NEJ, men syns inte ändå..? Har även testat JA med samma resultat.

Info. tack! :wink:
I Profilen, "Visa inte om jag är online". Ett "Ja"-kryss betyder dold, ett "Nej"-kryss, som är std-inställning när en nykomling reggar sig, innebär att man är synlig.

nimbusen, jag kollade i din profil och du har "Nej"-kryss, så du borde synas för alla då. Jag kollar lite extra vartefter så får vi hur det tar sig. :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
Men borde jag inte se det själv också?

Här står det just nu: Användare som är på forumet just nu: Inga
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

8
Okey - Nu ser jag mitt namn också.
Har kollat förr men inte sett att de "kommit upp" - Ordningen återställd :lol:


Tycker iaf. att alt. är felformulerade. Borde vara:
Visa om jag är online - JA alt. NEJ
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

9
nimbusen skrev: Tycker iaf. att alt. är felformulerade. Borde vara:
Visa om jag är online - JA alt. NEJ
Prexis, säkert är det nissar/nissor som är bra på programmering men sämre på användargränssnitt som har designat valen. :evil:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision