Annons

Resultat

1
Hej!

Jag saknar en låt oss kalla den en resultatlista. Ex.vis där det står lacken flagnar och vad resultatet blev, gick det på garanti och om man inte har garanti hur det gick Förstår ni hur jag menar? Det blir ju mycket svar och frågor under tiden, men på den här listan skulle det stå ex.vis

AC/missljud som rubrik

missljud, AC:n stängde aldrig av sig, isbildning
Åtgärd: ny termistor på garantin

vill minnas att den här storyn var på ett flertal sidor. Den som har problemet lägger helt enkelt in rubrik, etc och åtgärd när allt är klart, man kan ju även hänvisa till tråden där hela händelseförloppet med svar från andra finns.

:wink:
Stahl
Annons

2
Bra förslag! En "innehållsförteckning" eller sammanfattning som hänvisar till de trådar som behandlar problem skulle underlätta sökandet efter lösningar.
Visserligen kan man få hjälp av sökfunktionen som redan finns inbyggd, men med Stahls förslag skulle det bli ännu bättre.

/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.

3
Det låter vettigt tycker jag. Ska fundera lite på upplägget. Vi pratar här om avslutade ärenden och hur de har lösts med hänvisning till en eller flera trådar. Risken är väl att det kan bli grötigt även i ett separat delforum, så det handlar om att definiera några vettiga kategorier även här. Grötigt o grötigt, så mkt fel är det ju inte på våra bilar, men ändå!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

4
Enklast vore ju det om det inte gick att besvara på dessa inlagda poster, skulle man ha frågor etc så får man göra det i den ursprungliga tråden.

Stahl

5
Typ
"DÖD" MOTOR:
Plötsligt en dag under färd stendog motorn bara.

ÅTGÄRD:
Fyllde på bensin så gick den igen.... :lol:


Skämt åsido, jag tycker familjen stahls idé inte är så tokig. Behöver ju inte bli så många huvudrubriker. Även en prisuppgift vad åtgärden/delen kostade kanske oxså kan "slinka" med, så man har en uppfattning om vad saker och ting kan komma att kosta om man skulle drabbas av liknande fel.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

6
Stahl skrev:Enklast vore ju det om det inte gick att besvara på dessa inlagda poster, skulle man ha frågor etc så får man göra det i den ursprungliga tråden.

Stahl
Prexis, det är väl det som är trixet och för den delen kruxet. Går det att lägga in en post så går det att besvara den också...
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision